Speciaal voor ondernemers met tijdgebrek:

Werving en Selectie van een Virtueel Assistent, Professional of Manager

Hoe je de juiste VP vindt om samen snel concrete stappen te zetten voor je bedrijfsgroei.

Worstel je met gebrek aan tijd? Heb je een heleboel ideeën, dromen en wensen, maar lukt het je niet om alles in te richten, op te zetten en te implementeren? Of heb je alles opgezet maar niet langer de tijd om dit te beheren? Besef je dat jouw focus elders moet liggen?

Ondernemers met een visie en een doel voor ogen, weten dat ze keuzes moeten maken om hun tijd effectief te besteden. Je kunt niet alles doen. En vaak wil je ook niet alles (zelf) doen. Deze ondernemers zoeken een Virtuele Professional om meters te kunnen maken en die:

Z

zoveel mogelijk zelfstandig werkt

Z

aan een half woord genoeg heeft om echt verlichting te bieden

Z

beter is in het werken met tools, systemen en technieken dan jij

Z

die meedenkt en -werkt aan de groei van jouw bedrijf

Waar vind je echter dé VP die bij jou past?

Die de expertise biedt die jij zoekt? En die aansluit bij jouw persoonlijkheid en wijze van werken?

In de Academie voor Virtueel Professionals leid ik zelf ondersteuners, assistenten en managers op die als Virtueel Professional jou kunnen helpen. Dat kan in de rol van Virtueel Assistent, Virtueel Manager of Virtueel Professional. Het verschil tussen deze experts kun je op de homepagina van deze website teruglezen.

De VP’s vanuit mijn Academie weten wat er van hun rol verwacht wordt. Met de juiste mindset zodat ze ondernemers kunnen bijstaan. Waarbij ze een sparringpartner zijn, meedenken en -werken vanuit de insteek van jouw bedrijf. 

Daarnaast heb ik een netwerk opgebouwd van VP’s die elkaar onderling steunen en adviseren. In het kader van samen weten we meer, nemen ze onderling contact met elkaar op zodat kennis gedeeld wordt. Ook helpen ze elkaar als achtervang tijdens vakanties, bij projecten of piekmomenten.

De achtergrond van deze VP’s is veelal (directie)secretaresse, projectondersteuner, debiteurenbeheerder, managementassistent, administratief medewerker, communicatiemedewerker, tekstschrijver, vertaler, grafisch vormgever, DTP’er, websitebouwer, etc.

Organiseren, structureren, systematiseren en een specifieke expertise is hun basiskennis vanuit eerdere werkervaring. Tijdens de programma’s van de Academie leren ze wat ondernemen inhoudt. Welke aspecten hier allemaal bij komen. Zodat ze zien wat er bij ondernemers speelt. Zelf onderkennen ze de noodzaak van investeren in de eigen ontwikkeling en dat doen ze volop.

Zoek jij een Virtueel Assistent, Professional of Manager die bij jou past?

Aangezien wij alle professionals kennen vanuit de opleidingen, weten we meer over de persoon achter de naam. Wij zijn als trainer en coach betrokken bij hun ontwikkeling. Tevens hebben wij ervaring in het Werving- en Selectieproces en de aansturing van VP’s. Dat maakt dat wij een goed beeld hebben wie het beste bij de opdracht past. Naast expertise en ervaring kijken wij ook naar de persoonlijkheid van zowel jou als de VP. Een klik is belangrijk om een vertrouwensband op te bouwen.

Petra heeft sinds 2013 zelf VP’s ingehuurd ter ondersteuning van haar eigen bedrijf. Daardoor heeft ze zelf ervaren wat voor jou als ondernemer belangrijk is om met de diverse professionals optimaal samen te werken. De ervaring uit de praktijk heeft ze geïntegreerd in haar opleidingen, waardoor de VP’s nog beter weten wat van belang is in de samenwerking.

Hoe werkt het?

Jij plant zelf een telefoon/Skype afspraak in op een voor jou geschikt moment. Wij nemen een vragenlijst met je door zodat we een goed beeld hebben wat je wilt uitbesteden en welke expertise, kwaliteiten en persoonlijkheden je in een VP zoekt.

Binnen ons netwerk starten wij met het Werving- en Selectieproces en zoeken wij naar 2 geschikte Professionals. Binnen 1 week stellen wij deze VP’s aan jou voor waarbij wij een persoonlijke noot over de VP schrijven en zij zelf motiveren waarom ze deze opdracht graag aannemen.

Via de email ontvang je tevens de volgende handige documenten als naslagwerk:

  • Checklist bepaal je prioriteiten
  • Toelichting inzet van een VP
  • Toelichting processen beschrijven

Het boek Experttips voor Samenwerken met een Virtueel Assistent sturen wij je per post toe.

Jij hebt een live of online een kennismakingsgesprek met beide Professionals (wij adviseren om een live afspraak te plannen) om een goed beeld te krijgen naar welke VP jouw voorkeur uitgaat.

Je kunt zelf afspraken inplannen of wij regelen dit voor jou.

Na terugkoppeling en overleg met ons maak je de keuze met welke Professional je wilt samenwerken.

Indien nodig, geven we nadere instructies of uitleg aan de Professional over specifieke werkwijzen, tools of overige systemen waarmee jij werkt.

Je sluit rechtstreeks een Overeenkomst van Opdracht met de Professional. Waarbij je altijd start met een proefperiode van 3 maanden om wederzijds te ontdekken of er een perfect team gevormd wordt dat door samenwerking de gewenste doelen kan bereiken. De Academie zit er niet contractueel of financieel tussen.

Wij nemen contact met jou op om af te stemmen hoe de samenwerking loopt (na ± 4 weken). Bij specifieke punten/vragen nemen wij het initiatief richting de Professional om hierover kort te sluiten en de aandachtspunten te verbeteren. Mocht na 8 weken blijken dat de samenwerking niet prettig loopt of tegenvalt, stellen we 2 nieuwe Professionals aan je voor zodat je tijdig kunt switchen en niet zonder ondersteuning zit.

Bonus

  • Document met Toelichting over de inzet van een VP (t.w.v. € 97,-)
  • Toelichting processen beschrijven (t.w.v. € 197,-)
  • Boek Experttips Samenwerken met een VA (t.w.v. 17,50)

 

Investering

De investering voor dit programma* is € 797,- excl. BTW.

*Op deze dienst zijn de Algemene Voorwaarden voor Opdrachtgevers van de Academie voor Virtueel Professionals van toepassing.

Zelfs wanneer je heel goed georganiseerd bent is er steeds te veel om te doen. Zeker als een ondernemer.

Toen ikzelf teveel op mijn goed georganiseerd bord had, was er maar één plaats waar ik heen ging. Via Petra vond ik mijn VA. Een aantal taken komen niet meer op mijn bordje en dat vind ik ook zalig. Op die manier kan ik minder werken en me meer bezig houden waar ikzelf meer problemen kan oplossen voor mijn klanten.

Johan D’Haeseleer

Extra Tijd

Ben jij op zoek naar een Virtueel Assistent, Professional of Manager die bij jou past?

 

Bestel dan nu het programma en plan direct daarna een afspraak in: 

Werving en Selectie VP

797,-/excl. BTW
Bestel direct en plan de afspraak

Garantie

Ik sta garant voor de kwaliteit van onze dienstverlening.

Als je na het Werving- en Selectieproces en de gevoerde gesprekken niet tevreden bent over de voorgestelde Professionals, krijg je 2 nieuwe Professionals voorgesteld. Ons doel is dat je altijd een keuze kunt maken gebaseerd op volledige tevredenheid.

Als je na 2 maanden samenwerking met de door jou gekozen Professional niet tevreden bent, dan stellen we nogmaals 2 nieuwe Professionals voor. Met wederom als doel dat je een geschikte Professional vindt.

Mocht je ontevreden zijn over de samenwerking, dan dien je dit uiterlijk binnen 8 weken en tijdens het 1e en 2e evaluatiegesprek kenbaar te maken.

 

Vragen?

Heb je vragen over dit programma? Stuur ons dan een mailtje, wij beantwoorden graag alle vragen die bij jou spelen.

Wij hopen je gauw te spreken!

Petra_sign

 

Ontdek de bewezen aanpak hoe virtueel werken jou vrijheid geeft:

100 Diensten die je kunt bieden om ondernemers te helpen met bedrijfsgroei!

Voornaam
E-mailadres
Achtergrond:
VIRTUEEL SUCCES IN DE PRAKTIJK

Ja, vertel mij meer over de stage mogelijkheden

Voornaam*
E-mailadres*
Telefoon*

Aanmelding geslaagd Bedankt voor je aanmelding!

Ja, ik ben VA en wil meer info




Aanmelding geslaagd Bedankt voor je aanmelding!

Ja, ik werk in loondienst en wil meer info

Voornaam
E-mailadres

Aanmelding geslaagd Bedankt voor je aanmelding!