HÉT ONLINE VIRTUEEL PROFESSIONALS EVENT

Van 30 oktober t/m 13 november 2020

 

Ga gedurende 2 weken online aan de slag met de ontwikkeling van jouw bedrijf!

Bepaal welke (nieuwe) expertise en aanbod jij in de markt gaat zetten, zodat je jezelf kunt onderscheiden en met vertrouwen jouw diensten kunt leveren.


Praktische Online Workshops op elk niveau.

Stappenplan maken voor jouw bedrijfsdoel in 2021.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Dit online event is voor (startende) Virtueel Professionals en Assistenten die zichzelf als professional in de markt willen profileren met hun eigen unieke expertise, aanpak én aanbod, waardoor ze sneller aan opdrachtgevers komen en met vertrouwen hun diensten kunnen leveren.

Z
Wil jij je eigen bedrijf opzetten, maar weet je niet goed waar te starten?
Z
Heb je geen idee wat jouw expertise is waarmee je jezelf in de markt kunt profileren?
Z
Wil je graag weten welke expertises van belang zijn voor ondernemers, waardoor je makkelijker kunt kiezen waar jij je op gaat richten?
Z
Heb jij al je eigen VA / VP bedrijf en vraag je jezelf af of je het wel goed aanpakt?
Z
Wil je loskomen van klusjes oppakken en een gedegen aanbod ontwikkelen?
Z
Mis jij de kennis van veelgebruikte online tools en maakt dat je onzeker, omdat ondernemers juist daarom vragen?
Z
Vind je het lastig om te bepalen in welke online tools jij je gaat verdiepen, omdat er zo ontzettend veel zijn?
Z
Vind je het lastig om (nieuwe) klanten te vinden?
Z
Moet jij nee verkopen aan potentiële klanten omdat je vol zit en zoek je naar een manier om uit te breiden?
Z
Ben je al een tijdje zelfstandig en wil je de stap maken van uitvoerend werken naar strategisch advies geven?
Z
Werk jij al vanuit je eigen expertise, maar ben je op zoek naar nieuwe verdienmodellen voor jouw VA / VP / VM bedrijf?

Tijdens het online event ga je aan de slag met het opzetten van je eigen stappenplan en volg je workshops passend bij jouw wensen om in 2021 jouw doel te bereiken.

Opzet van Hét Online Virtueel Professionals Event

Het event bestaat uit 2 weken live online trainingen van 30 oktober t/m 13 november 2020.

Op vrijdag 30 oktober van 9.30 tot 12.30 uur starten we met een plenaire training. Tijdens deze training bepaal je eerst jouw stappenplan voor volgend jaar, zodat je gericht kunt kiezen welke online workshops je wilt volgen in de daarop volgende 2 weken. Iedere workshop duurt 2 uur (in de ochtend of middag gegeven) en wordt live gegeven, waardoor we uitgebreid op de onderwerpen kunnen ingaan en jij je vragen aan de trainers kunt stellen.

Doordat we het online faciliteren kun je net zoveel workshops volgen als je zelf wilt. Tevens kun je de opname van een workshop of de plenaire training terugkijken, mocht je op dat tijdstip niet kunnen aanhaken.

Belangrijk om te weten: dit zijn écht inhoudelijke workshops waarin je nieuwe kennis verkrijgt. Iedere workshop biedt inhoudelijke kennis uit een van de vele opleidingen die de Academie biedt.

De workshops zijn onderverdeeld in 3 hoofdthema’s. De onderwerpen en inhoud van zowel de plenaire training als de diverse workshops vind je op deze websitepagina. Tevens kun je vast kennismaken met alle trainers van de Academie voor Virtueel Professionals die de workshops verzorgen.

 

Vrijdag 30 oktober 2020: 09.30 – 12.30 uur Plenaire Training door Petra Fehring

Maandag 2 t/m vrijdag 13 november 2020: alle online workshops, waarbij op elke werkdag 1 workshop gegeven wordt. Dit is de exacte planning per dag:

Maandag 2 november 14.00 – 16.00 uur LinkedIn inzetten als marketing kanaal
Dinsdag 3 november 10.00 – 12.00 uur Effectief werken in de digitale werkomgeving van Microsoft 365
Woensdag 4 november 10.00 – 12.00 uur Leer te systematiseren zodat je kunt digitaliseren d.m.v. de SOM7® methode
Donderdag 5 november 10.00 – 12.00 uur Van uitvoerder naar manager, een andere tak van sport!
Vrijdag 6 november 10.00 – 12.00 uur Operationele processen optimaliseren bij een MKB bedrijf
Maandag 9 november 14.00 – 16.00 uur Hoe creëer je overtuigende content waarmee je doelgroep in beweging komt?
Dinsdag 10 november 14.00 – 16.00 uur Welke operationele processen kun je automatiseren, zodat je opdrachtgever wordt vrijgespeeld van taken?
Woensdag 11 november 14.00 – 16.00 uur LinkedIn Advertentiestrategie
Donderdag 12 november 10.00 – 12.00 uur 7 Stappen om succesvol te adverteren op Facebook en Instagram
Vrijdag 13 november 10.00 – 12.00 uur Ontdek nieuwe verdienmodellen voor jouw bedrijf

 

Vrijdag 30 oktober t/m vrijdag 20 november 2020: opnames terugkijken van zowel de plenaire training als alle online workshops – wordt dagelijks bijgewerkt.

Hoofdthema’s van de workshops

De workshops tijdens het event zijn onderverdeeld in onderstaande hoofdthema’s.

Je eigen bedrijf ontwikkelen

De workshops die we aanbieden onder dit thema gaan over de ontwikkeling van je eigen bedrijf. Zowel voor de startende VA / VP voor wie veel zaken nieuw zijn, als voor de bestaande zelfstandig ondernemende Virtueel Professional die haar/zijn bedrijf wil doorontwikkelen naar een volgend niveau. Kies een workshop passend bij de fase van jouw bedrijf en het doel wat je voor ogen hebt.

Online Marketing & Sales

De meest gevraagde expertise in de markt waar VA / VP’s voor ingezet worden. Ondernemers zoeken altijd nieuwe klanten. Dat betekent dat zij aan de ene kant continu zichtbaar moeten zijn om hun doelgroep aan te trekken. Maar daarnaast gericht marketing campagnes opzetten, lanceringen doen, online adverteren op social media etc. om ook echt klanten te werven. Kies een workshop passend bij de specialisatie waarin jij je wilt verdiepen.

Operationele processen

Dit gaat over alle communicatie, interactie, acties in relatie met de klanten van de ondernemer. Veelal rondom de dienst die de klant afgenomen heeft. Dat vraagt wat van de organisatie aan de achterkant van het bedrijf. Nadat je de operationele processen hebt uitgewerkt kun je slim en efficiënt werken met de vele online tools die hiervoor ingezet kunnen worden. Een specialisme voor de VA / VP die het heerlijk vindt om structuur in de organisatie te bieden.

Plenaire Training

We starten het event met een online plenaire training waarin je leert en bepaalt wat jouw doelen, wensen en de bijbehorende stappen zijn. Als startende VA / VP zit je in een hele andere fase met je bedrijf dan de VA / VP die al een tijdje zelfstandig ondernemer is en de nodige werkervaring heeft. Daarom is het belangrijk dat je naar JOUW situatie kijkt:

  • Wat heb je al staan en opgezet? Of waar begin je?
  • Over welke onderdelen in jouw bedrijf heb je nog vragen, wensen, ontwikkelpunten?
  • Welke expertise zet je in of wil je inzetten?
  • Welke kennis mis je nog?
  • Voor welke ondernemers wil je werken?
  • Welke wensen en vragen hebben deze ondernemers?
  • Welke marketing acties ga je uitzetten om klanten te werven?
  • Hoeveel omzet heb je nodig om van je bedrijf te kunnen leven?
  • Bij bestaande VP’s: hoe verdubbel je je omzet op basis van het huidig aantal declarabele uren?
  • Wat is jouw unieke aanpak met bijbehorend aanbod?
  • Op welk niveau wil je werken en past bij jouw expertise:
    • uitvoerend level?
    • strategisch meedenken?
    • combinatie van beiden?
  • Wat heb je nodig om je bedrijf naar een volgend niveau door te ontwikkelen?
  • Waar sta je eind december 2021?

Aan de hand van deze training met bijbehorend werkboek werk je jouw eigen stappenplan voor volgend jaar uit.

Tijdens deze training bepaal je ook welke workshops je na de plenaire training gaat volgen. Je hebt de keuze uit diverse workshops en het is slim om te kiezen voor de workshops die jou de kennis geven om jouw stappen volgend jaar te kunnen zetten.

Plenaire training wordt door Petra Fehring gegeven

Workshops mbt thema: Je eigen bedrijf ontwikkelen

Leer te systematiseren zodat je kunt digitaliseren d.m.v. de SOM7® methode

Online ondernemen, virtueel werken, digitaliseren en automatiseren van taken en activiteiten door het inzetten van online tools. Allemaal veelgebruikte vakjargon. Maar wat betekent dat eigenlijk? Door de corona maatregelen moest heel NL en BE halsoverkop thuiswerken. En wat bleek: dat is heel goed mogelijk! Sterker nog; de online techniek is al jaren beschikbaar om dit te faciliteren. De wereld verandert door deze techniek, nu sneller dan ooit.

Wanneer je als VA of VP aan de slag gaat met je eigen bedrijf, ga je letterlijk virtueel (dus op afstand) werken. Je gaat werken met online tools. Je werkt zelfstandig, zodat je opdrachtgever vrijgespeeld wordt. Dat vraagt om een aanpak waarbij je opdrachtgever voelt dat je begrijpt waar het om draait en dat de investering in jou hem daadwerkelijk wat oplevert.

Tijdens de workshop leer je:

  • Wat systematiseren inhoudt
  • Wat de SOM7® methode omvat en welke onderdelen binnen een bedrijf je kunt systematiseren
  • Waarom systematiseren de kern wordt van jouw werkzaamheden voor je opdrachtgevers
  • Welk onderdeel van SOM7 jouw voorkeur heeft om je in te specialiseren
  • Hoe je zorgt dat je hierdoor juist interessant voor ondernemers wordt en ze jou willen inhuren
  • Hoe systematiseren ook zorgt dat je op continu basis voor opdrachtgevers aan de slag kunt, waardoor je een vast inkomstenstroom creëert

Juist voor startende VA / VP’s is deze kennis van belang, want het voorkomt dat je alleen maar losse klusjes krijgt. Met klusjes ga je niet voldoende verdienen, laat staan dat je van je bedrijf kunt leven.

Workshop door Petra Fehring

Academie voor Virtueel Professionals

Van uitvoerder naar manager, een andere tak van sport!

Succesvolle ondernemers zijn goed in het uitoefenen van hun vak. Hun bedrijf runnen is echter een vak apart en is zeker niet hun expertise. Een goed geolied bedrijf vraagt om skills op strategisch niveau en bedrijfsmanagementvaardigheden. Jij als Virtueel Manager bent daarin de spil. In deze workshop ontdek je wat deze rol voor jou betekent in de praktijk.

Tijdens de workshop leer je:

  • Welke verschillende rollen er voor de VM zijn
  • Welke verantwoordelijkheden de VM heeft
  • Wat strategisch meedenken inhoudt
  • Hoe je optimaal samenwerkt met opdrachtgever en teamleden
  • Wat de belangrijke elementen zijn in de bedrijfsvoering

Interessant voor de VA / VP die door wil ontwikkelen naar een volgend level met haar/zijn bedrijf.

Workshop door Angelique van der Meyden

Het Virtuele Regelhuis

Ontdek nieuwe verdienmodellen voor jouw bedrijf

Ben jij al een paar jaar werkzaam als zelfstandig VP / VM en ben je goed in je vak? Weet jij wat jouw expertise is en zet je dat volop in? Merk je dat de bedrijven van jouw opdrachtgevers groeien en weet je dat jij daar een concrete bijdrage aan levert? Dan wordt het hoog tijd om je huidige verdienmodel onder de loep te nemen, zodat jij niet langer beperkt wordt op basis van jouw beschikbare declarabele uren met bijbehorend uurtarief.

Tijdens de workshop leer je:

  • Welke nieuwe verdienmodellen er zijn
  • Welke expertise passend is voor welk verdienmodel
  • Welke werkzaamheden passen bij welk verdienmodel
  • Wat het resultaat voor je opdrachtgevers is passend bij jouw expertise én verdienmodel
  • Het verschil tussen een implementatie tarief en een strategie tarief

Deze workshop is geschikt voor de specialisten onder ons: je bent al een expert op jouw vakgebied!

Workshop door Petra Fehring

Academie voor Virtueel Professionals

Workshops mbt thema: Online Marketing & Sales

Hoe creëer je overtuigende content waarmee je doelgroep in beweging komt?

Aantrekkelijk en overtuigend schrijven voor website en sociale media

Ben jij als VP verantwoordelijk voor de teksten op de sociale media en website van je opdrachtgever? Of wil je VP worden en ben je geïnteresseerd in online marketing? Dan is deze workshop over overtuigende content interessant om te volgen. Oók voor je eigen marketing!

Tijdens de workshop leer je:

  • Waarom online copywriting zo belangrijk is
  • Hoe je de doelgroep kunt prikkelen, zodat die in de actie stand komt
  • Hoe je een tekst het beste kunt opbouwen
  • Hoe je een goede titel maakt

Daarnaast:

  • Krijg je schrijftips
  • Maak je een eerste aanzet van een contentkalender voor social media
  • Leer je een praktisch toepasbare oefening waardoor je voortaan in relatief weinig tijd jouw overtuigende content kunt schrijven
Workshop door Janke Papa

Het Plan

LinkedIn inzetten als marketing kanaal

Wist je dat je via LinkedIn 4x meer leads kunt aantrekken dan via Facebook of Twitter? Dan is het wel nodig dat je profilering helder en scherp is geformuleerd!

Tijdens de workshop leer je:

  • De basis voor je LinkedIn marketing te leggen om zónder acquisitie klanten aan te trekken
  • Tips & tricks om je eigen – en uiteraard die van je opdrachtgevers – LinkedIn profiel en zakelijke pagina te professionaliseren, zodat je LinkedIn succesvol kunt inzetten voor zakelijke groei

Deze workshop is ook zeer interessant voor een startende VA / VP die – zonder kosten – actief klanten wil werven via LinkedIn.

Workshop door Masja Slootweg

MasjaSlootweg.nl

7 Stappen om succesvol te adverteren op Facebook en Instagram

Je hoort vaak mensen zeggen dat adverteren veel geld kost en maar weinig oplevert. Maar hebben zij wel de juiste stappen genomen om adverteren succesvol in te zetten? Dit is van essentieel belang om meer websiteverkeer, leads, klanten (of welke doelstelling je ook hebt) uit je advertenties te kunnen halen.

Tijdens de workshop leer je:

  • De 7 stappen die je moet zetten om succesvol te adverteren op Facebook en Instagram.
  • Wie jouw ideale klant is en hoe je deze ideale klant kunt bereiken via de advertenties. Dit kan overigens ook de ideale klant van jouw opdrachtgever zijn.

Social media is niet langer weg te denken als online marketing strategie. Adverteren op kanalen waar jouw ideale klant zit (of die van je opdrachtgevers) is veel effectiever dan alleen posts plaatsen. Interessante expertise voor online marketing VP’s.

Workshop door Michelle Schouten

MichelleSchouten.nl

LinkedIn Advertentiestrategie

Wil je snel je bereik op LinkedIn vergroten onder precíes de juiste doelgroep? Dán is LinkedIn adverteren een hele interessante aanvulling op je (gratis) LinkedIn marketing. Om dit met succes te doen, is het noodzakelijk dat je een juiste advertentie strategie toepast met exact de juiste opbouw gebaseerd op je know, like en trustfactor.

Tijdens de workshop leer je:

  • De advertentie strategie die hiervoor nodig is
  • Welke content je per fase kunt opnemen in je advertentie om daarmee je prospect stap voor stap op te warmen voor je aanbod

Wanneer kies je voor adverteren op LinkedIn? Voor B2B aanbod; oftewel voor bedrijven die diensten leveren aan andere bedrijven. Dat kan je optimaal inzetten om zelf klanten te werven. Of om jouw opdrachtgevers daarbij te helpen.

Workshop door Masja Slootweg

MasjaSlootweg.nl

Workshops mbt thema: Operationele processen

Welke operationele processen kun je automatiseren, zodat je opdrachtgever wordt vrijgespeeld van taken?

Hoe kun jij als VP jouw opdrachtgevers optimaal ondersteunen bij het leveren van hun diensten? Waar moet je beginnen? Wat geeft het beste resultaat? Voor je het weet ben je alleen maar ‘brandjes aan het blussen’ en ontbreekt duidelijk resultaat.

Een van de meest motiverende redenen voor ondernemers om jouw diensten in te huren, is het feit dat je hen helpt om tijd, geld en energie te besparen! Met behulp van oefeningen en door het uitwerken van een oefening leer je het belang van het automatiseren van operationele processen en hoe je dit aanpakt.

Tijdens de workshop leer je:

  • Welke operationele processen jij mee aan de slag kunt
  • Hoe je bepaalt welke processen verbeterd kunnen worden
  • Wat terugkerende taken zijn die je in een standaard proces kunt gieten
  • Welke taken je kunt automatiseren, zodat het team zo min mogelijk handmatig werk moet doen
  • Hoe je dit toepast in de praktijk (adhv een casus)

Hou je van organiseren, regelen en structureren? Wil je daar kennis over nieuwe online mogelijkheden op het gebied van digitaliseren en automatiseren aan toevoegen? Dan past deze expertise bij jou!

Workshop door Joan de Vuijst

ToTrain

Effectief werken in de digitale werkomgeving van Microsoft 365

Wil je als VA / VP / VM weten hoe je met behulp van Microsoft 365 een digitale werkomgeving kunt opzetten en het overzicht houdt? Je opdrachtgevers helpen met het optimaal inrichten hiervan, zodat het hele team op deze wijze met elkaar samenwerkt en communiceert?

Tijdens de workshop leer je adhv een live praktijkcase:

  • Hoe je kunt samenwerken in Teams
  • Hoe je de andere onderdelen binnen Microsoft 365 gebruikt in Teams
  • Hoe je planmatig kunt werken met Teams
  • Hoe je overzicht houdt in taken en voortgang
  • Welke onderdelen je nog meer kunt gebruiken

In de wereld van locatie-onafhankelijk en virtueel werken is dit de meest gebruikte tool die – zeker de afgelopen maanden – massaal is ingezet. Maar werken ondernemers hier optimaal mee? Weet iedereen welke opties er zijn en hoe je optimaal kunt samenwerken? Zeker weten van niet! Deze kennis is daarom niet alleen interessant voor je eigen bedrijf, maar ook om je nader in te specialiseren zodat je een expert in Microsoft 365 wordt.

Workshop door Inge Verheggen

White Water Support

Operationele processen optimaliseren bij een MKB bedrijf

Het werken voor een MKB bedrijf is heel anders dan werken voor een ZZP ondernemer. Bij de zelfstandig ondernemer heb je 1-op-1 contact waardoor er een korte communicatielijn is en jullie snel slagen kunnen maken. Terwijl je bij een MKB ondernemer sneller uitvoerende taken kunt overdragen aan teamleden en jij op een hoger level kunt opereren.

Als het om de expertise van operationele processen gaat, is werken voor een MKB bedrijf vaak lucratiever: zij hebben meer budget te besteden én zijn veel verder in hun bedrijfsontwikkeling. Dat maakt dat er op operationeel vlak enorm veel stappen te realiseren zijn.

Tijdens deze workshop leer je:

  • Welke operationele processen jij kunt optimaliseren bij MKB bedrijven
  • Wanneer een MKB bedrijf een interessante opdrachtgever voor jou is
  • Welke aspecten van belang zijn om een goede relatie met het team op te bouwen
  • Waarom digitaliseren en automatiseren een ondergeschoven kindje van MKB ondernemers is
  • Welke uitdaging MKB bedrijven hebben die enorm groeien
  • Hoe je optimaal virtueel kunt samenwerken en communiceren met een team binnen een organisatie

Interessant voor de VP met specialisatie op het operationeel vlak die een nieuwe doelgroep wil dienen. Inge werkt zelf voor MKB ondernemers en vertelt uit ervaring hoe je deze doelgroep optimaal kunt ondersteunen bij hun bedrijfsgroei.

Workshop door Inge Verheggen

White Water Support

De trainers van de Academie voor Virtueel Professionals

Nadat Petra in 2008 als zelfstandig ondernemer gestart is, heeft ze zich in 2012 in Canada en de Verenigde Staten gespecialiseerd in het online ondernemen en zich gecertificeerd als Online Business Manager. Met deze kennis is ze gaan onderzoeken waar ondernemers behoefte aan hebben. Welke vragen leven in de markt zodat ze haar aanbod hierop kon aanpassen. Uit dit onderzoek bleek dat ondernemers behoefte hebben aan ondersteuning in de brede zin.

Dat is de reden dat ze – als eerste in NL en BE – de Academie voor Virtueel Professionals in 2013 is gestart. Petra heeft haar opleidingen zelf ontwikkeld, gebaseerd op het onderzoek, de wensen van ondersteuners die de stap naar VP of VA wilden zetten en haar werkervaring met opdrachtgevers in de praktijk. Hierdoor heeft ze kunnen toetsen wat werkelijk werkt.

Daarnaast heeft ze de SOM7® methode ontwikkeld wat de basis voor al haar opleidingen is. Met deze methode kunnen alle bedrijfsprocessen zodanig opgezet en ingericht worden dat zoveel mogelijk gesystematiseerd en waar mogelijk geautomatiseerd wordt. Hierdoor gebruik je de online tools en de website optimaal en hoeven ondernemers én team zo min mogelijk tijd aan werkzaamheden te besteden. Naast het feit dat ondernemers aanhaken op de nieuwe online ontwikkelingen en het online ondernemen omarmen.

Je vak uitoefenen is één, maar je bedrijf runnen is een vak apart. Jarenlang heeft Angelique in de corporate wereld alles meegekregen over bedrijfsmanagement. Toen zij het ondernemerschap omarmde merkte zij dat de bedrijfsvoering bij de zelfstandig ondernemer een ondergeschoven kindje is. En daar moest verandering in komen. Iedere ondernemer heeft recht op plezier in het ondernemen en te genieten van het leven. In je eentje rond blijven rennen is dan geen optie. Om een succesvol bedrijf te bouwen heb je anderen nodig.

Gestart als Virtueel Assistent om de online wereld van A tot Z te ontdekken heeft zij veel geleerd van deze ervaringen in de praktijk. Online ondernemen vraagt namelijk om andere skills. Angelique heeft alle trainingen binnen de Academie van Virtueel Professionals gevolgd om haar eigen bedrijf te bouwen en door te groeien naar Online Business Manager.

Zij werkt nu samen met ambitieuze succesvolle online ondernemers, adviseert hen op strategisch niveau en helpt hen te groeien met hun bedrijf. Zij stuurt haar eigen team van Virtueel Professionals aan. Daarnaast coacht zij ondernemers en leert zij hen een winstgevend bedrijf te bouwen dat draait als een geoliede machine.

Zij is een bouwer met doorzettingsvermogen, leesfreak over alles wat met het ondernemerschap te maken heeft en blijft zich persoonlijk en vakinhoudelijk ontwikkelen.

Janke is online marketing specialist en business coach. In 2010 is ze haar bedrijf ‘Het Plan marketing en meer’ gestart en in 2015 kwam daar ‘Het Plan Personal Branding’ bij. Ze leert professionals hoe ze, door inzet van online marketing en Personal Branding, beter zichtbaar worden. Want door zichtbaar te zijn word je gevonden door je doelgroep. Dat is goed voor je zelfvertrouwen, scheelt je veel (acquisitie) tijd en laat je omzet stijgen.

Janke vindt het erg fijn om mensen te helpen. En vooral om zelfstandige professionals te leren hoe ze beter vindbaar worden voor hun ideale klant. Door haar jarenlange ervaring als online marketeer (eerst in loondienst en daarna als zelfstandige) in combinatie met haar bedrijfskundige achtergrond, laat ze ondernemers nieuwe stappen zetten met hun onderneming.

Janke gunt het iedereen om zichzelf als merk in de markt te zetten, zodat ze beter herkend worden door hun doelgroep, leukere klanten krijgen en meer werkplezier. Als je jezelf als VP zichtbaar maakt dan ga je leuke klanten aantrekken voor wie je ook hun online zichtbaarheid mag regelen. Dus het mes snijdt aan 2 kanten.

Sinds 2016 adverteert Michelle voor ondernemers om hun bedrijf te laten groeien. Zo heeft ze o.a. gewerkt voor Michael Pilarczyk, de Foodsisters en Charlie’s Kitchen. Daarnaast werkt ze ook voor veel kleinere bedrijven, omdat Facebook en Instagram ook voor hen heel krachtige instrumenten zijn om meer klanten binnen te halen.

Michelle wordt ontzettend blij als ze merkt dat de advertentiefunnel goed in elkaar zit en daar goede resultaten mee behaalt. Ze is gek op cijfertjes, dus brengt de resultaten in beeld om hier de nodige lering uit te halen, bij te sturen en nog meer resultaat te kunnen behalen.

Sinds 2 jaar verzorgt ze trainingen bij de Academie voor VP’s. Dit is iets wat ze ook ontzettend leuk vindt om te doen. Door met haar kennis andere VP’s een specialisme bij te brengen, geeft haar veel energie.

Als LinkedIn-expert en ondernemerscoach helpt Masja ambitieuze ondernemers om zich krachtig te profileren en met een effectieve online marketing-en leadstrategie de leukste klanten aan te trekken. Dat doet ze zowel via de gratis (organische) als de advertentie- (betaalde) mogelijkheden van LinkedIn, zowel 1-op-1 als in groepen. Vanaf 2017 leidt Masja ook VA’s en online marketeers op als LinkedIn ads Expert.

“Veel ondernemers vinden het steeds weer opnieuw vinden van nieuwe klanten een van de lastigste onderdelen van het ondernemerschap. Terwijl LinkedIn zo’n prachtig medium is waar je de grootste kans hebt om nieuwe klanten te vinden. Ik leer mijn klanten graag hoe dat in z’n werk gaat!”

Inge is een ervaren specialist met jarenlange werkervaring in kleinere en grotere MKB bedrijven op het gebied van marketing, communicatie en organisatie. Juist in kleine MKB bedrijven vervullen werknemers vaak meerdere rollen en is het structureel en praktisch inrichten van je werkomgeving belangrijk om goed (online) te kunnen samenwerken.

Inge begeleidt als zelfstandig ondernemer andere ondernemers en bedrijven bij het opzetten van een (online) werkomgeving en zij brengt ondernemers en het team naar een volgend level. Zij doet dit met behulp van het Office 365 platform in combinatie met Teams.

Inge heeft verschillende opleidingen gevolgd aan de Academie voor Virtueel Professionals. Zij ondersteunt MKB ondernemers bij het creëren van meer groei door het inzetten van online marketing en door het optimaliseren van hun processen. Het stroomlijnen van een bedrijf is hierbij haar doel, waarbij ondernemers en team groeien in hun eigen rol en samenwerking.

Joan de VuijstJoan is een ervaren specialist met jarenlange werkervaring in de corporate wereld op gebied van marketing, communicatie, organisatie en processen. In 2013 is zij gestart als zelfstandig trainer/coach en VP/Business Support. Joan zorgt voor helderheid op de werkvloer en in directiekamers. Met heldere communicatiestijlen, begrijpelijke teksten en het stroomlijnen van processen.

Als gecertificeerd Insights Discovery Practitioner richt Joan zich op de ontwikkeling van mensen en organisaties. Met trainingen, workshops en leerprogramma’s op maat begeleidt ze medewerkers, managers en teams naar meer inzicht en een hogere effectiviteit. Daarnaast begeleidt Joan onder andere bij: persoonlijke effectiviteit, team effectiviteit, resultaten halen, persoonlijke ontwikkeling, stressmanagement, samenwerken, en het geven en ontvangen van feedback.

Haar doel is groei en ontwikkeling realiseren op een professionele en inspirerende manier. Commercieel én met aandacht voor de menselijke maat.

Investering

De investering voor Hét Online Virtueel Professionals Event is € 147,- excl. BTW* inclusief digitaal werkboek.

*Op aankoop van deze opleiding zijn de Algemene voorwaarden voor Academie voor Virtueel Professionals van toepassing.

 

 

Uiterlijke inschrijfdatum

Je kunt je uiterlijk t/m donderdag 29 oktober 2020 inschrijven.

 

Aantal beschikbare plaatsen

Er is plek voor een beperkt aantal deelnemers door de online tool waar we mee werken. Zodra we volgeboekt zitten, melden we het hier op de website.

Meld je aan voor het event

  • Wil jij jouw doelen voor het jaar 2021 helder formuleren en realiseren?
  • Jezelf 14 dagen lang onderdompelen in allerlei nieuwe kennis voor jouw bedrijf?
  • Wil jij jouw expertise bepalen, aanscherpen en/of uitbreiden?
  • Daarop gebaseerd je aanbod onder de loep nemen?
  • Mogelijk zelfs je bedrijf doorontwikkelen naar een hoger level?

Kom dan naar het ONLINE VIRTUEEL PROFESSIONALS EVENT van 30 oktober t/m 13 november, maak jouw stappenplan en kies de workshops om nieuwe kennis te verkrijgen.

 

 

Wij zien jou graag online!

Petra_sign

Copyright © 2020 / Petra Fehring / Academie voor Virtueel Professionals