Certificering Programma speciaal voor:
Virtueel Assistenten die de stap naar Virtueel Manager willen zetten en op management niveau diensten willen leveren

Strategisch Succes

Leer in 4 stappen strategische en bedrijfsmanagement vaardigheden waardoor je reeds succesvolle klanten aantrekt en helpt bij bedrijfsgroei en je jouw eigen virtueel management bedrijf ontwikkelt.

Ben jij al een tijdje als VA aan de slag en ben je toe aan een volgende stap? Zie je mogelijkheden voor je opdrachtgevers maar weet je niet hoe je hen daarin meeneemt? 

Z

Wil jij alleen nog maar voor opdrachtgevers werken die minimaal 2 ton omzet draaien en écht groeien?

Z

Heb je behoefte aan een grotere rol in het (online) bedrijf van je opdrachtgever?

Z

Vind je het samenwerken in een team heerlijk en wil je niet langer als enige ondersteunen?

Z

Zie je optimaliseer mogelijkheden bij opdrachtgevers maar zoek je naar vaardigheden hoe dit naar hen te onderbouwen?

Z

Heb jij behoefte aan kennis hoe opdrachtgevers te adviseren en te begeleiden bij die stap?

Z

Vraag je je af hoe jij zelf de stap van uitvoerend naar management niveau zet?

Z

Zoek je naar een manier om met jouw bedrijf ook te kunnen groeien?

Z

Wil jij werken aan je eigen persoonlijk leiderschap?

Dan is dit het programma en moment voor jóuw bedrijfsgroei!

Vanuit de rol als virtuele assistent heb je in de praktijk ervaren wat er allemaal komt kijken bij het virtueel runnen van een bedrijf. Je hebt zoveel geleerd en gezien, maar merkt dat op strategisch niveau meedenken toch een ander verhaal is. Je weet dat opdrachtgevers ook zoekende zijn naar de virtuele mogelijkheden. Hoe ze zichzelf nog meer uit de operatie kunnen halen terwijl alles ‘gewoon’ doorloopt. Wat online tools en een virtueel team hierin kan betekenen.

Het inzicht hoe de business bij een groeispurt te blijven managen en te behappen, blijft voor menigeen een uitdaging. Er komt nog steeds teveel op de ondernemer af. Gebrek aan tijd blijft een issue. En ondanks dat de basis nu staat, zijn er altijd nieuwe uitdagingen.

Ieder bedrijf kent 3 fases:

  1. Starten: de focus ligt op het vinden van klanten
  2. Optimaliseren: de focus ligt op systemen inrichten
  3. Opschalen: de focus ligt op uitbreiding

Iedere fase heeft andere uitdagingen. En juist bij bedrijven die van fase 2 naar fase 3 groeien, is het ondersteunen op VA niveau niet langer voldoende. Dat is hét moment dat een ondernemer zoekt naar een Virtueel Manager (VM). Een rechterhand die op strategisch niveau kan onderbouwen wat slim is bij de volgende stap. En die de operationele kant van het bedrijf virtueel managet.

Dat klinkt allemaal heel mooi, maar wat bedoel ik daarmee?

In mijn eigen bedrijf heb ik alles waar wij nu over praten zelf meegemaakt en doorgevoerd. Een paar jaar na de start van de Academie voor VP’s (in september 2013) zit ik volledig in fase 3: opschalen. En dit is het moment dat ik behoefte heb aan VM’s in mijn bedrijf. Dat ga ik je toelichten.

Fase 1: Starten

In 2013 ben ik met een eerste VA begonnen. Gestart met ondersteuning op het gebied van online marketing. En vrij snel, vanaf begin 2014 ben ik de uren gaat uitbreiden met ondersteuning voor:

  • email beheer van het algemene mailadres
  • communicatie met de VA’s in mijn programma’s
  • organisatorische zaken rondom het geven van de programma’s
  • support bij het opzetten en inrichten van online tools die we voor de programma’s gebruiken

Later in het jaar zijn de uren nog verder uitgebreid en heb ik een 2e VA ingezet om specifiek de online marketing taken van de 1e VA over te nemen.

Fase 2: Optimaliseren

In 2015 zijn we echt gaan werken aan het systematiseren van mijn bedrijfsprocessen. We hebben enorm veel vastgelegd. Werkprocessen geschreven, meer online tools ingericht en zaken geautomatiseerd. Het online bedrijf zo optimaal mogelijk inrichten. Daardoor kon ik nog meer taken uit handen gegeven. Zelfs intakegesprekken houden voor het 1e programma heeft mijn VA overgenomen.

Daarnaast heb ik een trainer naast mij voor mijn programma’s ingezet. Na haar te hebben ingewerkt, kon ik mijzelf als ondernemer al meer vrijspelen. Nu was het mogelijk om beide programma’s 2x per jaar te draaien én al weer te focussen op nieuwe ontwikkelingen. Dat was het eerste moment dat ik de stap richting fase 3 zette.

Fase 3: Opschalen

Sinds 2016 zitten we volop in de opschalingsfase! Mijn 1e VA neemt nog meer van mij over. De VP Club Exclusive wordt door haar beheerd. Zij geeft de online vragenuurtjes. Zij houdt nu ook de intakegesprekken voor het 2e programma. De uren van de andere VA zijn uitgebreid waardoor zij meer uitvoerende taken van de 1e VA kan overnemen.

Zomer 2017 zet mijn 1e VA de stap naar de VM rol (nadat ze dit programma doorlopen heeft). Samen maken we strategische keuzes voor de verdere ontwikkeling van mijn bedrijf. Doordat zij nauw betrokken, kan zij optimaal meedenken en ideeën inbrengen.

Dit wordt tevens het moment dat we een 3e VA aanhaken zodat mijn VM in spe zich geheel kan loskoppelen van de uitvoering. Haar focus wordt de strategische plannen die we samen bedacht hebben uit te werken zodat het hele team hiermee aan de slag kan.

Wist je dat mijn 2 VA’s op dit moment totaal slechts 12 uur per week werken? Hoe kan dit? Dát is het geheim van mijn werkwijze. Van mijn aanpak!

Waarom vertel ik dit allemaal?

Mijn bedrijf en de wijze waarop ik een online bedrijf ingericht en opgezet heb, is een voorbeeld voor veel ondernemers. Ze zien dat wij groeien. Zij zien dat wij succesvol zijn met:

$

het inzetten van diverse VA’s met diverse expertises

$

het systematiseren van onze bedrijfsvoering

$

het automatiseren waar mogelijk

$

het online ondernemen zo slim mogelijk inrichten

$

het optimaal inzetten van online tools (want ja, die kunnen meer dan nieuwsbrieven sturen)

$

de kosten laag houden

$

het inhuren van derden die diensten namens mij leveren

En zo gestaag een bedrijf bouwen dat groeit en groeit. Qua aantal klanten, qua omzet, qua mogelijkheden die we onze klanten bieden. En dat allemaal op basis van hetgeen waar ik heilig in geloof:

We kunnen het niet alleen: iedereen heeft waarde en expertise te bieden en samen bouwen we aan ons succes!

Dat wil ik verder uitbouwen. Ik wil volgende stappen kunnen zetten. Ik wil ondernemers in NL en BE leren hoe zij dit ook kunnen doen. Wat de toegevoegde waarde van online bedrijfsvoering is. Wat systematiseren oplevert. En hoe je daardoor gefaseerd een team kan inzetten om op te schalen.

En dat kan ik alleen wanneer mijn VA groeit naar een VM niveau. Een niveau waarbij zij meewerkt op het gebied van:

N

sales gesprekken voeren

N

pijplijn met prospects vullen en warm houden

N

marketing processen aanscherpen o.b.v. de hoeveelheid prospects

N

statistieken analyseren

N

financiën mbt ROI bijhouden, analyseren en adviezen geven

N

operationeel management rondom diensten en overige taken in mijn bedrijf optimaliseren

N

business modellen leren kennen om nieuwe diensten te ontwikkelen

N

team aansturen

N

project management van alle nieuwe ontwikkelingen

Het niveau waarbij niet alle vraagstukken meer door mij afgehandeld moeten worden. Dat mijn VM begrijpt waar ik mee bezig ben, waarom, wat de strategie daarachter is en hoe zij daarin mee kan ontwikkelen. Echt zodanig dat ik met haar mijn ideeën bespreek en zij de vervolgstappen kan implementeren.

Dat willen andere succesvolle ondernemers ook!

Zij hebben veelal geen idee hoe VA’s optimaal in te zetten. Geen kennis van systematiseren en waar je het beste kunt beginnen. Zij hebben wél kennis van hun eigen vakgebied. De diensten die zij leveren. De markt die zij dienen. Zij kennen hun klanten door en door. Maar het operationeel runnen en managen van een bedrijf is niet hun expertise!

Daarvoor zoeken ze Virtueel Managers!

En dat is precies waarom ik het programma Strategisch Succes heb ontwikkeld!

Hoe ziet het programma er uit?

  • De doorlooptijd van het programma is 1 jaar
  • Ieder kwartaal heeft een specifiek thema waarmee we aan de slag gaan (zie afbeelding)
  • Je kunt ieder kwartaal instromen in het desbetreffende thema
  • Je gaat met een opdrachtgever in de praktijk aan de slag en we starten met een nulmeting zodat jullie ontdekken wat het oplevert
  • Ieder kwartaal heb je 3 live trainingsdagen (2 om 1)
  • De overige trainingen worden online gegeven – al dan niet vooraf opgenomen zodat je je eigen planning kunt maken rondom alle overige taken en klanten die je reeds ondersteunt
  • Je krijgt sjablonen, overzichten, coaching en nog veel meer…

Opdrachtgever in de praktijk

De titel van Virtueel Manager | Online Business Manager | Bedrijfsmanager kan iedereen zichzelf geven. Het werken als VM is echter heel anders. Vaak zie je dat een VA wel een programma voor de volgende stap volgt, maar nog steeds dezelfde werkzaamheden blijft doen. Feitelijk zijn ze nog steeds als VA werkzaam.

Ik geloof in toepassen in de praktijk! Dan ervaar, voel en merk je letterlijk wat er allemaal bij komt kijken. Dan leer je het allermeest.

Daarom ga je tijdens het programma alle onderdelen die je leert in de praktijk toepassen. Je zoekt een opdrachtgever uit jouw eigen klantenkring die graag een volgende stap wil zetten en openstaat om samen met jou naar de volgende fase door te ontwikkelen.

Certificering Programma

Net als bij Virtueel Succes is dit een Certificering Programma. Per kwartaal krijg je een opdracht om in de praktijk (bij je opdrachtgever) mee aan de slag te gaan. Aan het einde van ieder kwartaal koppel je de resultaten van de opdrachten terug. Hierdoor toetsen we jouw kennis en kunde.

We zien wat de opdracht bij jouw opdrachtgever c.q. voor jouw bedrijf opgeleverd heeft. Hierdoor weten we dat je de kennis daadwerkelijk in de praktijk toe kunt passen. Dat maakt dat het programma en de certificering voor Strategisch Succes waarde heeft.

Je kunt de certificering voor profilering van jezelf gebruiken waardoor jij je onderscheidt in de markt. Bovendien onderschrijf je hiermee zowel de aanpak vanuit jouw VM bedrijf als de tarifering die hier aan gekoppeld is.

In het Strategisch Succes Certificering Programma leer je de volgende 4 stappen

1e Kwartaal: Stroomlijnen operationeel management

Je leert optimaal systematiseren van de diensten en processen in het bedrijf zodat de operatie soepel verloopt. Ook dienstenaanbod en business modellen behandelen we, zodat er gekeken kan worden waar qua aanbod nog mogelijkheden zijn. Jij helpt bij de organisatorische aspecten rondom die nieuwe diensten.

Het managen en coördineren van het team is een wezenlijk onderdeel. Aan de hand van het organigram van het bedrijf worden de rollen ingevuld door teamleden of derden die een inhoudelijke rol hebben in het leveren van de diensten.

Jij ontdekt hoe je een team samenstelt, leidt, coacht, managet en inzet en zo de gewenste en overeengekomen resultaten behaalt.

2e Kwartaal: Analyseren statistieken en financieel ROI

Je leert de statistieken van social media en website bezoekers te analyseren zodat je kunt onderbouwen wat werkt in het bedrijf. Daardoor kunnen er strategische keuzes gemaakt worden over de vervolgaanpak m.b.t. online marketing.

Daarnaast krijg je inzicht in de cijfers zodat er een strategisch prijsbeleid gevoerd kan worden. Waar kan op bezuinigd worden. Welke systemen helpen daarbij. Of zegt dat iets over budgettering, is de prijs niet correct, etc.

Tevens leer je hoe je krachtig, met zelfvertrouwen en onderbouwd opdrachtgever adviseert, in beweging krijgt en houdt, zodat de gekozen strategie gevolgd wordt, de bijbehorende acties uitgevoerd en dat (sub) doelen worden bepaald en behaald.

3e Kwartaal: Ontwikkeling eigen Virtueel Management bedrijf

Je kiest bewust voor de volgende stap in jouw bedrijf en maakt een plan om de ontwikkeling te realiseren. Wat is jouw ideale VM rol? Ga je een eigen VA team inhuren? Ben je liever projectmatig aan de slag? Er zijn veel mogelijkheden en gedurende het jaar onderzoek je waar jouw wens ligt.

Je leert de mogelijkheden rondom jouw eigen aanbod en de wijze waarop je niet alleen met je bedrijf maar ook met je inkomsten kunt groeien. D.m.v. online trainingen verdiep je je in de verschillende verdienmodellen en kies je de variant die bij jouw bedrijf past. Een nieuwe overeenkomst en bijbehorende algemene voorwaarden zijn natuurlijk een onderdeel!

Je krijgt inzicht in de leidraad in je leven, wat je wilt bereiken met je bedrijf, wie je wilt zijn en wat je belangrijk vindt, zodat op basis hiervan keuzes worden gemaakt, de grenzen bewaakt, nieuwe stappen gezet. Je gaat op een effectieve manier om met de belemmeringen die vooruitgang in de weg staan, zoals twijfel, uitstel gedrag, stress, faalangst, druk, perfectionisme en kritiek.

Met behulp van tijd- en energie management in combinatie met jouw unieke levensleidraad creëer je balans in je bedrijf, tussen je bedrijf en je privéleven met voldoende ruimte voor je eigen ontwikkeling, fitheid en gezondheid.

4e Kwartaal: Beheren en ontwikkelen sales en marketing flow

Je leert te anticiperen op vragen van prospects en het hele sales en marketing proces daardoor te optimaliseren. Je zorgt voor het vullen en warm houden van de pijplijn. Dat betekent exact weten wat je kunt doen om een prospect warm te houden: van informatie toesturen tot aan de landingspagina verbeteren.

Je voert mogelijk zelf salesgesprekken of doet de voorselectie zodat opdrachtgever alleen met een potentiële klanten spreekt. De communicatietechnieken helpen je om effectieve, professionele en krachtige salesgesprekken te voeren, alsook voor alle bijkomende en ondersteunende salescommunicatie via de diverse kanalen.

Je ontdekt welke overtuigingen/gedachten jouw belemmeren om optimaal te functioneren en gewenste resultaten te halen. Vervolgens hoe je deze overtuigingen/gedachten ombuigt, zodat zij niet langer een belemmering zijn.

Wat kan dit certificering programma je opleveren?

 

  • Je gaat met een (eigen) klant gedurende 9-12 maanden aan de slag waardoor je in de praktijk leert hoe alle stappen te implementeren. Op voorhand wordt een nulmeting gehouden en een doel bepaald. Je gaat zelf het gesprek aan om een financiële afspraak te maken over een vergoeding wanneer het doel behaald wordt.
  • Tijdens het programma stem je regelmatig met Petra Fehring af over de voortgang waardoor je continu bijschaaft en je al doende groeit.
  • Persoonlijk leiderschap is een wezenlijk onderdeel wat gedurende het hele programma behandeld wordt. Hiervoor word je gecoacht en begeleid door Esther Hoenderdos-Elsinger.
  • Aan het einde van het programma blijkt uit de aangeleverde kwartaalopdrachten en evaluatie met zowel de klant als Petra of je het beoogd kennis- en ervaringsniveau gehaald hebt waarna je de formele Strategisch Succes Certificering ontvangt. Het bijbehorende embleem wordt op jouw naam gemaakt en mag je gebruiken voor al je marketing uitingen.
  • Je verhoogt je tarief en gaat op de nieuwe wijze je diensten leveren door vernieuwde expertise.
  • De nieuwe kennis en het Certificeringsniveau van Strategisch Succes geeft je een expert status in de markt. Hierdoor onderscheid je jezelf in de markt.

Externe trainers

Naast de 2 vaste trainers werken we met een paar externe trainers voor heel specifieke onderdelen waardoor je de  benodigde kennis en expertise krijgt van professionals die hier dagelijks mee werken. Om sommige onderdelen niet geheel te verklappen, meld ik hier niet wie deze externe trainers zijn.

Uitzondering is Nicole Frant van Helder Juridisch Advies voor het 3e kwartaal. Zij is als juriste aangehaakt en heeft de (nieuwe) overeenkomsten en algemene voorwaarden ontwikkeld behorend bij de verschillende VM verdienmodellen. Je ontvangt alle juridische documenten zodat je de nieuwe contractafspraken kunt vastleggen. Tevens biedt zij een coach afspraak om jou persoonlijk nader te begeleiden en te informeren.

Strategisch Succes is geschikt voor jou als je:

N

minimaal 1 jaar werkt als virtueel professional/ondernemer en ervaring hebt op het gebied van online ondernemen

N

reeds klanten hebt voor minimaal 40 uur per maand

N

een HBO werk- en denkniveau hebt

N

kennis en ervaring met online marketing hebt of bereid bent om deze kennis zelf eigen te maken c.q. een plan van aanpak kunt maken waarin de online marketing aanpak verwerkt is

N

bereid bent om een motivatie aan te leveren waarom je graag aan het programma wilt deelnemen; dit omdat we alleen met zeer gemotiveerde en gedreven professionals aan de slag willen

N

bereid bent om tijd en energie te investeren om aan de slag te gaan met de leerstof in de praktijk

N

er 100% voor wilt gaan en zowel persoonlijk als professioneel wilt groeien

N

wilt samenwerken met succesvolle ondernemers die volop met ontwikkeling en groei bezig zijn

Je krijgt van tevoren het verzoek om een motivatie aan te leveren waarna je een intakegesprek met Petra plant, zodat we samen kunnen bepalen of dit echt bij jou past.

Hierbij nogmaals op een rijtje wat je krijgt als je meedoet aan het Certificering Programma:

E

12 Maanden training & begeleiding

E

3 Dagen live training per kwartaal (omgeving Haarlem)

E

Diverse online trainingen per onderdeel per kwartaal

E

8 Individuele telefonische adviesgesprekken met Petra van 45 minuten om jouw eigen vraagstukken te bespreken

E

8 Individuele coachafspraken met Esther van 45 minuten om jouw persoonlijke vraagstukken voor te leggen

E

Formele Certificering voor Strategisch Succes wanneer beoogd kennis- en ervaringsniveau gehaald is

E

Besloten Facebook-groep om ervaringen te delen, elkaar feedback te geven en elkaar te stimuleren tot actie

E

Opnames van alle online trainingen zodat je alles rustig kunt naluisteren

E

Checklists, formats en sjablonen voor de diverse stappen die je gedurende de training en bij het werken met je klant nu en in de toekomst kunt gebruiken

E

(Nieuwe) Overeenkomsten van opdracht en algemene voorwaarden behorende bij de verdienmodellen vanuit de nieuwe rol als VM voor het vastleggen van de afspraken met opdrachtgevers

E

Training door experts op een aantal specifieke gebieden wanneer het expertise betreft die Petra zelf onvoldoende beheerst, waardoor je op hoog niveau getraind wordt

E

Je wordt opgenomen in de exclusieve database van de VP Club Exclusive waarin ik aanvragen van klanten uitzet die op zoek zijn naar een VM – dé manier om snel en gericht aan nieuwe opdrachtgevers te komen (gekoppeld aan lidmaatschap van de VP Club Exclusive)

Bonussen

Naast het regulier programma krijg je:

E

Eén jaar lidmaatschap van de VP Club Exclusive: speciaal voor alle deelnemers aan de programma’s van de Academie voor Virtueel Professionals. Lidmaatschap houdt in dat je in de exclusieve database opgenomen wordt, je krijgt advies omtrent tools en middelen die je in de praktijk kunt toepassen en je kunt afstemmen binnen het eigen netwerk van VP’s voor advies, hulp en tips t.w.v. € 150,- (tarief lidmaatschap per jaar).

E

Het SOM7® spel gebaseerd op de SOM7-methode die in alle programma’s vanuit de Academie toegepast wordt. Het spel geeft je de mogelijkheid om met opdrachtgevers (en teams) aan de slag te gaan en te ontdekken welke operationele taken ze in hun bedrijf kunnen optimaliseren en uitbesteden aan derden. Een prachtige tool t.w.v. € 197,- waarmee je de waarde vanuit jouw rol als VM visueel maakt.

Trainers

Tijdens de training word je door Petra Fehring en Esther Hoenderdos-Elsinger begeleid, gecoacht en getraind.

Petra is sinds 2008 zelfstandig ondernemer waarbij ze t/m 2013 (directie)secretaresses, management assistenten, (project)ondersteuners, administratief medewerkers in het bedrijfsleven heeft gecoacht en getraind. Daarnaast heeft ze diverse projecten uitgevoerd op het gebied van bedrijfsprocessen herstructureren.

Ze heeft diverse trainingen gevolgd over het ondernemerschap en dit succesvol in haar eigen bedrijf toegepast. In 2012 heeft zij zich in Canada en de Verenigde Staten gespecialiseerd in het online ondernemen en zich gecertificeerd als Online Business Manager. Met deze kennis is ze gaan onderzoeken waar ondernemers behoefte aan hebben. Welke vragen leven in de markt zodat ze haar aanbod hierop kon aanpassen. Uit dit onderzoek bleek dat ondernemers behoefte hebben aan ondersteuning in de brede zin.

Dat is de reden dat ze de Academie voor Virtueel Professionals in 2013 is gestart. Petra heeft haar programma’s zelf ontwikkeld, gebaseerd op het onderzoek, de wensen van ondersteuners die de stap naar VP of VA wilden zetten en haar werkervaring met opdrachtgevers in de praktijk. Hierdoor heeft ze kunnen toetsen wat werkelijk werkt.

Ondertussen werkt ze zelf met Virtueel Professionals in haar bedrijf waardoor ze ook als opdrachtgever ervaart wat belangrijk is in de samenwerking en wat je als VP moet kunnen bieden.

Esther is sinds 2001 ondernemer. In eerste instantie als zelfstandig personeelsadviseur, later voegde zij daar (mentor-) coaching en het geven van training aan toe, met als focus het ontwikkelen van persoonlijk leiderschap.

Esther studeerde Small Business Management, gevolgd door een opleiding Personeelsmanagement. Zij is gecertificeerd Online Business Manager, NLP Master Practitioner en Personal fitness trainer. Haar ervaring is divers. Zij was vaak gesprekspartner op directieniveau, betrokken bij het bepalen van strategie, het invullen en uitvoeren van personeelsbeleid, als ondernemer, als HR manager, als coach en trainer. Met name in het MKB, van industrie, (detail)handel, dienstverlening en welzijn tot horeca.

Zij weet inmiddels vanuit de praktijk wat er komt kijken bij het opzetten, runnen en gezond houden van een bedrijf, bij het samenwerken met opdrachtgevers, het managen van een team en het coachen van professionals. Deze kennis en ervaring is een waardevolle input voor haar mentor-coaching en trainingen.

Je investering

De investering voor dit programma bespreken we tijdens het vrijblijvend intakegesprek.

Op aankoop van dit programma zijn de algemene voorwaarden van de Academie voor Virtueel Professionals van toepassing.

 

Voorwaarden voor aanmelding

  • je bent als virtueel professional / zelfstandig ondernemer werkzaam
  • je hebt HBO werk- en denkniveau
  • je bent gewend om zelfstandig en proactief op niveau te werken
  • je bent bereid om tijd en energie in het programma te steken zodat je zowel persoonlijk als professioneel groeit
  • je schrijft een motivatie waarom je aan het programma wilt deelnemen
  • je plant een intakegesprek om alles met Petra vooraf door te spreken voordat je een definitieve keuze maakt
  • na de intake ontvang je het inschrijfformulier en maak je je inschrijving definitief

Startdatum 4e kwartaal 2017

Het programma start op donderdag 6 en vrijdag 7 oktober 2017. De 3e en 4e live trainingsdagen zijn vrijdag 17 en zaterdag 18 november 2017. De online trainingen (al dan niet live) worden later bekend gemaakt.

 

Uiterlijke inschrijfdatum

Je kunt je uiterlijk tot en met vrijdag 29 september 2017 inschrijven.

Garantie

Ik sta garant voor de kwaliteit van mijn programma’s. Mocht blijken dat na de eerste live training op 6 oktober 2017 van dit jaarprogramma, het geheel niet aan je verwachtingen voldoet, dan krijg je het betaalde bedrag terug, na teruggave van je materialen en op een niet-restitueerbare bedrag van € 247,- excl. BTW voor administratie- en locatiekosten na.

Mocht je ontevreden zijn dan dien je dit uiterlijk aan het einde van de eerste live trainingsdag (dus op 6 oktober 2017) schriftelijk kenbaar te maken en toe te lichten.

Ik zie je aanmelding graag tegemoet!

Petra_sign

 

 

PS: wil je geen Virtueel Manager worden, maar ben je wel geïnteresseerd in 1 van de 4 onderdelen uit het jaarprogramma? Je kunt ook 1 kwartaal naar keuze volgen. De certificering is dan niet van toepassing. Voor meer informatie, vul het formulier in plan een intakegesprek met mij. Dan licht ik de voorwaarden toe.

Ontdek de bewezen aanpak hoe virtueel werken jou vrijheid geeft:

100 Diensten die je kunt bieden om ondernemers te helpen met bedrijfsgroei!

Voornaam
E-mailadres
Achtergrond:

Ja, ik meld me aan




Aanmelding geslaagd Bedankt voor je aanmelding!

VIRTUEEL SUCCES IN DE PRAKTIJK

Ja, vertel mij meer over de stage mogelijkheden

Voornaam*
E-mailadres*
Telefoon*

Aanmelding geslaagd Bedankt voor je aanmelding!

Ja, ik ben VA en wil meer info




Aanmelding geslaagd Bedankt voor je aanmelding!

Ja, ik werk in loondienst en wil meer info

Voornaam
E-mailadres

Aanmelding geslaagd Bedankt voor je aanmelding!