1-Daagse training speciaal voor (startende) Virtueel Assistenten en Professionals

Overzichtelijk en planmatig werken vanuit je eigen Online Werkomgeving

Hoe je overzicht houdt op alle acties, deadlines, werkprocessen, beschikbare uren én optimaal communiceert met al jouw opdrachtgevers vanuit 1 online dashboard

Ben jij een (startende) Virtueel Assistent of Professional en wil jij graag je eigen online werkomgeving goed ingericht hebben, zodat je grip houdt op al jouw acties en opdrachtgevers?

Z

Vraag je je af hoe jij online met meerdere klanten tegelijk kunt samenwerken en communiceren?

Z

Merk jij dat – nu je meerdere opdrachtgevers krijgt – jouw eigen werkomgeving echt efficiënter ingericht moet worden?

Z

Loopt jouw hoofd over van de verschillende werkprocessen, wensen en acties bij diverse klanten en heb je het gevoel dat je de grip kwijtraakt?

Z

Heb jij een overvolle inbox met emails en krijg je continu apps van klanten / teamleden en voel je je overspoeld door al die kanalen?

Z

Ben jij op zoek naar een online systeem om overzicht te houden op al jouw to-do’s, deadlines, uren en eigen planning?

Z

Wil je in dat systeem ook alle communicatie met opdrachtgevers en teamleden stroomlijnen?

Z

Waardoor je daarnaast ook overzicht houdt op je bestede tijd per opdracht én hoeveel tijd je nog beschikbaar hebt?

 

Dan is deze live training de perfecte manier om je eigen online dashboard te creëren!

 

Veel Virtueel Assistenten of Professionals die net starten, zoeken naar een manier om overzicht en grip te houden op alle acties in hun bedrijf. Van de eerste klant waar ze mee starten tot aan alle interne taken en marketingacties om zichzelf nader zichtbaar te maken in de markt en dus nieuwe klanten te werven.

Er komt veel op je af in deze beginfase en je weet: klanten werven is van belang om je bedrijf op te bouwen. Naast het feit dat je je allereerste klant optimaal wilt dienen binnen de beschikbare uren.

 

Ook bestaande VA’s of Virtueel Professionals merken dat hoe meer klanten je krijgt, des te belangrijker het wordt om goed overzicht te houden. Bij die allereerste klant denk je nog tijd genoeg te hebben en geef je hen vaak enorm de ruimte. Maar bij elke volgende klant gaat het wringen.

Je tijd goed bewaken en niet teveel uren weggeven (die niet betaald worden). Zorgen dat je de kwaliteit hoog houdt i.p.v. ad hoc van de ene actie/klant naar de andere te switchen. Geleefd worden door de inbox omdat klanten continu vragen mailen. Of teveel tegelijk doen waardoor je uren bezig bent en je eigen bedrijf en marketing vergeet.

Dit is niet wat vrijheid voor jou inhoudt!

 

Dat moet en kan anders, toch? Jij wilt aan het stuur staan van je eigen bedrijf, je eigen tijd bepalen, een eigen structuur creëren, waardoor je overzicht houdt en zelf bepaalt HOE je hét gaat doen!

Je werkt virtueel en hebt een eigen online werkomgeving nodig, zodat je klaar bent om alle klanten én jouw eigen bedrijf goed te bedienen. Een omgeving waarin je grip houdt op al jouw taken, deadlines, werkprocessen, uitstaande vragen, je declarabele uren (en niet declarabele) uren, je eigen planning bewaakt.

 

Kortom: jouw eigen online dashboard

Dat is exact wat je gaat bouwen tijdens deze live trainingsdag onder begeleiding van een ervaren VA uit de praktijk! Na het starten van haar bedrijf werd ze al snel overspoeld door de hoeveelheid aan taken, werkprocessen, deadlines, diverse klanten, urenregistratie naast haar eigen grenzen en planning bewaken. Daarom heeft ze een hele praktische aanpak en structuur voor zichzelf gebouwd waar ook haar klanten enorm veel profijt van hebben!

 

Voor wie is deze training?

$

Voor Virtuele Assistenten en Professionals die reeds een bedrijf hebben en die steeds meer klanten krijgen en merken dat ze hun eigen werkomgeving efficiënter moeten inrichten om grip te houden.

$

Voor aanstaande Virtueel Professionals en Assistenten die vanaf het begin van hun ondernemerschap hun eigen online werkomgeving optimaal willen opzetten, zodat ze overzicht houden op alle acties die ze hebben uitstaan; zowel voor hun eigen bedrijf als voor de klanten waar ze mee starten.

Deelname aan de training ‘Overzichtelijk en planmatig werken vanuit je eigen Online Werkomgeving’ helpt je bij het volgende:

Z

 hoe je voor jezelf een praktische online werkomgeving inricht door middel van enkele (gratis) online tools

Z

hoe je in één online dashboard heel eenvoudig online kunt samenwerken en gericht op project- en taakniveau kunt communiceren met klanten en andere teamleden

Z

hoe je je uren inzichtelijk maakt en je eigen planning bewaakt en up to date houdt

Z

zodat je de basis al neerzet tijdens deze trainingsdag en van daaruit je eigen online werkomgeving stapsgewijs kunt uitbouwen

De live training ‘Overzichtelijk en planmatig werken vanuit je eigen Online Werkomgeving’ bestaat uit de volgende onderdelen

 

Trainingsdag duurt van 9.00 tot 17.00 uur

Deel 1: Het aanmaken van een online dashboard in Trello

  • waarom is dit zo belangrijk
  • wat biedt deze online tool
  • hoe ziet het eruit
  • wat kun je hiermee voor je eigen bedrijf en je klanten
  • oefenen met de mogelijkheden en je eerste opzet gereed hebben

 

Deel 2: Het registreren van je uren in Toggl

  • waarom is dit belangrijk en wat levert het jou op
  • hoe je dit heel eenvoudig en snel doet
  • online account aanmaken en oefenen
  • hoe je je klanten aanhaakt over de gewerkte uren

 

Deel 3: Het bewaken van jouw eigen planning

  • Hoe je grip houdt op jouw eigen planning door Trello en Toggl te combineren
  • Hoe je dit online kunt beheren
  • Hoe je je grenzen bewaakt
  • Praktijkvoorbeelden hoe je dit combineert met je eigen online agenda

Locatie

De training vindt plaats in Hotel De Zoete Inval in Haarlemmerliede. Goed bereikbaar met de auto. Tevens is er een station in de buurt.

Trainer

Ramona Stravers

Ramona Stravers

Deze training wordt door Ramona Stravers gegeven.

Ramona is een ervaren Online Sidekick, een enthousiaste online ondernemer en ‘digitale duizendpoot’ met een creatief brein. Zij adviseert en ondersteunt ondernemers bij de online marketing en het structureren en online systematiseren van hun werkprocessen.

Voordat zij in 2016 het avontuur aanging om haar eigen bedrijf als Virtueel Assistent te starten, heeft ze meer dan 20 jaar ervaring opgedaan bij diverse kleine en grote bedrijven. Zij heeft zich in verschillende functies ontwikkeld op het gebied van bedrijfsvoering, office- en projectmanagement. Online marketing, communicatie en de financiële administratie, ze zat overal op, tussen of in. In 2016 en 2017 heeft zij zelf ook een aantal opleidingen gevolgd bij de Academie voor Virtueel Professionals.

Haar veelzijdige kennis van en ervaring met zoveel aspecten waar een online ondernemer mee te maken krijgt en haar plezier in alles omtrent ‘online ondernemen’ en slimme online tools, zet zij nu in als sidekick van diverse succesvolle ondernemers. Daarnaast vindt ze het geweldig om als trainer/coach haar kennis over te brengen aan (startende) Virtueel Assistenten en Professionals, zodat ook zij een succesvol online bedrijf kunnen bouwen, zonder ‘overwhelmed’ te raken.

 

 

Je investering

De investering voor deze training is € 397,- exclusief 21% BTW. Dit bedrag is exclusief de arrangementskosten en het lesmateriaal van € 85,- exclusief 21% BTW. De totale investering voor deze training is € 482,- exclusief 21% BTW*.

*Op aankoop van deze training zijn de Algemene voorwaarden voor Academie voor Virtueel Professionals 2019 van toepassing.

 

Uiterlijke inschrijfdatum

Je kunt je uiterlijk tot en met vrijdag 22 januari 2021 inschrijven voor de eerstvolgende groep door de betaling over te maken.

 

Data

De eerstvolgende training is op:

  • 29 januari 2021
  • Locatie is De Zoete Inval in Haarlemmerliede waar je – indien gewenst – ook kunt overnachten

 

Overige data in 2021

Nadat de eerstvolgende groep zoals hierboven weergegeven gestart is, volgen de nieuwe data om deze training te volgen. Voor zover bekend staan de data c.q. startmaand hieronder vermeld. Je kunt je hiervoor aanmelden nadat bovengenoemde data gepasseerd zijn.

  • 23 april 2021
  • 2 juli 2021
  • december 2021

Aantal beschikbare plaatsen

Er is plek voor 8 deelnemers

Dit omdat wij in kleine groepen willen werken waarbij iedereen de mogelijkheid heeft om vragen te stellen en er voldoende tijd is voor de trainer om met jou mee te kijken naar het ontwikkelen van jouw online werkomgeving.

Informatie

Heb je vragen over deze training? Stuur mij gerust een mail naar contact@academievirtueelprofessionals.nl, ik beantwoord graag elke vraag die bij je speelt.

Ik zie je aanmelding graag tegemoet!

Petra_sign

 

Copyright © 2020 / Petra Fehring / Academie voor Virtueel Professionals