Overzichtelijk en Planmatig werken vanuit je eigen Online Werkomgeving

Ontwikkel een efficiënte werkomgeving, zodat je grip houdt op alle taken en klanten naast het bewaken van je tijd.

Workshop Overzichtelijk en planmatig werken vanuit je eigen online werkomgeving

1 daagse live-workshop

Ben jij een (startende) Virtueel Assistent of Virtueel Professional?

Wil jij graag je eigen online werkomgeving goed ingericht hebben, zodat je overzicht houdt op al jouw acties en opdrachtgevers?  

  • Wil je leren hoe je online met meerdere klanten tegelijk kunt samenwerken en communiceren?
  • Merk je dat jouw eigen werkomgeving efficiënter ingericht moet worden nu je met meerdere opdrachtgevers werkt?
  • Loopt jouw hoofd over van de verschillende wensen en acties bij diverse klanten en heb je het gevoel dat je de grip kwijtraakt?
  • Voel je je overspoeld door de vele e-mails en apps die je van klanten en teamleden krijgt?
  • Ben je op zoek naar een online systeem om overzicht te houden op je eigen planning met al jouw to-do’s, deadlines en uren?
  • Wil je alle communicatie met opdrachtgevers en teamleden stroomlijnen?
  • En wil je overzicht houden op je bestede tijd per opdracht en hoeveel tijd je nog beschikbaar hebt?

Dan is deze praktische workshop de perfecte manier om je eigen online dashboard te creëren.

Tijdens de live workshop bouw je je eigen online werkomgeving, zodat na deze dag de basis klaar staat om al jouw klanten én jouw eigen bedrijf goed te bedienen. Een omgeving waarmee je grip houdt op al je taken, deadlines, werkprocessen, uitstaande vragen, je declarabele en niet-declarabele uren en waarmee je je eigen planning bewaakt.

Deze workshop is onderdeel van de opleiding ‘Binnen 10 Weken een Lopend VP Bedrijf’. Het is ook mogelijk om enkel de 1-daagse workshop te volgen en los aan te schaffen.

Workshop Overzichtelijk en planmatig werken vanuit je Online Werkomgeving

inhoud workshop

Overzichtelijk en Planmatig werken vanuit je Online Werkomgeving

Deze workshop wordt live gegeven van 9.00 tot 17.00 uur en is opgedeeld in 3 onderdelen. We gaan direct heel praktisch aan de slag met online tools. Je neemt je laptop mee en krijgt op voorhand reeds een voorbereidende opdracht.

Deel 1: Het aanmaken van een online dashboard.

Je leert hoe je een online tool inricht zodat je een online dashboard ontwikkeld waarin zowel jouw eigen bedrijfstaken als alle acties voor jouw klanten overzichtelijk bijgehouden worden.

Deel 2: Het registreren van je uren.

Urenregistratie is wezenlijk zowel voor je eigen bedrijf als voor je opdrachtgevers. Door hiervoor een online tool in te zetten houd je makkelijk overzichten van al jouw tijdregistraties bij. Per klant én voor je eigen tijdbesteding.

Deel 3: Het bewaken van jouw eigen planning.

In dit onderdeel combineer je de diverse taken bij opdrachtgevers, de bestede uren en het beheer van je eigen online agenda. Jij staat aan het roer van je eigen bedrijf waardoor je weer vrijheid voelt en sturing houdt op al jouw to-do’s.

Academie voor Virtueel Professionals

De workshop wordt een aantal keren per jaar gegeven

Data

Deze workshop vindt 4x per jaar plaats:

  • april
  • juni
  • september
  • december

Data eerst volgende workshops:

  • 2  juli van 9.00 tot 17.00 uur
  • 10 september van 9.00 tot 17.00 uur
  • 10 december van 9.00 tot 17.00 uur

Locatie

De training vindt plaats in Hotel De Zoete Inval in Haarlemmerliede. Het is goed bereikbaar met de auto en er is ook een treinstation in de buurt. Als je verder weg woont is het mogelijk om te blijven overnachten.

Een bijzonder interessante en leerzame dag! Duidelijke aanwijzingen gekregen en enorme slagen gemaakt.

— Anja S, Anoniem

investering

Wat kost deze workshop?

De investering voor deze training is € 397,- exclusief 21% btw. Dit bedrag is exclusief de arrangementskosten en het lesmateriaal van € 85,- exclusief 21% btw. De totale investering voor deze training is 482,- exclusief btw.

NB: Op aankoop van deze training zijn de Algemene voorwaarden voor de Academie voor Virtueel Professionals van toepassing.

Aantal beschikbare plaatsen

Er is plek voor maximaal 8 deelnemers. Dit omdat wij in kleine groepen willen werken waarbij iedereen de mogelijkheid heeft om vragen te stellen en de trainer voldoende tijd heeft om met jou mee te kijken bij het inrichten en ontwikkelen van jouw online werkomgeving.

Uiterlijke inschrijfdatum

Je kunt je uiterlijk t/m 2 weken voor de workshop dag aanmelden. Dit doe je door direct de betaling over te maken zodat je plaats gereserveerd staat.