Certificering Opleiding speciaal voor Virtueel Assistenten / Professionals die online marketing diensten aanbieden en zich willen specialiseren in LinkedIn Adverteren.

LinkedIn Adverteren

Leer hoe je ondernemers helpt met met het inzetten van succesvolle LinkedIn advertentiecampagnes, zodat je hen vanuit zelfvertrouwen kunt adviseren bij een juiste advertentiestrategie die bijdraagt aan hun bedrijfsdoelstellingen.

Ben jij een Virtueel Assistent / Professional en

Z

Heb jij opdrachtgevers die vol inzetten op LinkedIn via de gratis opties en denk jij dat de advertentieopties van dat platform een mooie aanvulling voor hen zijn?

Z

Heb jij op dit moment nog geen of te weinig ervaring met LinkedIn adverteren?

Z

Hou jij wel van de techniek en mogelijkheden die online tools met zich meebrengen? Denk aan tools als ActiveCampaign, AutoRespond, MailChimp, Zoom, GoToWebinar, WebinarGeek en misschien zelfs Facebook adverteren en Google Analytics?

Z

Hou je van analyseren en bijsturen om een optimaal resultaat te behalen?

Z

Bied je al diensten op het vlak van online marketing en wil je jezelf verder specialiseren, zodat je je kunt onderscheiden van collega VA’s en VP’s?

Z

Wil jij vol zelfvertrouwen tegen een opdrachtgever kunnen zeggen ‘Ik ga dit voor je oppakken’ ?

Z

Wil jij op deze manier zelf eenvoudiger nieuwe klanten aantrekken, omdat je je als LinkedIn adverteren expert kunt profileren?

Stap dan in de 3 maanden durende certificeringsopleiding LinkedIn Adverteren!

Dit is dé praktijkgerichte opleiding waarin je leert hoe je voor opdrachtgevers succesvolle LinkedIn advertentiecampagnes kunt draaien, zodat je ook op deze manier kunt bijdragen aan de bedrijfsgroei van je opdrachtgevers. Van inventarisatie, plan van aanpak tot aan het stapsgewijs opzetten en daadwerkelijk draaien van je eerste LinkedIn advertentiecampagnes, je leert het allemaal en je wordt daarin intensief begeleid.

Menig ondernemer weet niet eens over het bestaan van alle mogelijkheden, laat staan dat ze weten waar te beginnen. De ervaring leert dat ze support zoeken bij professionals die hen daarbij kunnen adviseren en vervolgens de campagnes gaan uitvoeren.

In slechts 3 maanden tijd leren we jou exact hoe je met iedere opdrachtgever vol zelfvertrouwen om de tafel kunt zitten om hem stapsgewijs te begeleiden bij het opzetten van de LinkedIn advertenties. Je krijgt diverse materialen en checklists die je kunt gebruiken om de zaken concreet te maken en vervolgens een doordacht stappenplan uit te werken. 

Een onderdeel van deze opleiding is het vormgeven van je eigen aanbod rondom deze expertise. Je ontdekt wat jouw concrete aanbod mét tarief wordt, zodat je dit daarna als LinkedIn Adverteren Specialist in de markt kunt aanbieden.

In deze opleiding leer je het volgende:

  • Hoe jij je opdrachtgever helpt om LinkedIn campagnes in te zetten die bijdragen aan zijn bedrijfsdoelen.
  • Hoe je een campagne moet opzetten; waar begin je en hoe werk je het uit.
  • Hoe je een doelgroep kunt bepalen voor je campagne en welke mogelijkheden je hiervoor hebt.
  • Hoe retargeting werkt en welke varianten je daarin kunt toepassen.
  • Hoe je een advertentiestrategie uitwerkt, gebaseerd op het uitbouwen van de know, like, trust factor.
  • Welke advertentievorm je voor welke campagnedoelstelling kunt inzetten.
  • Hoe je het advertentiebudget optimaal voor je opdrachtgever kunt bepalen en inzetten.
  • Hoe je kunt meten wat de advertentiecampagnes hebben opgeleverd, oftewel welke conversies je hebt gerealiseerd.
  • Hoe je je advertentiecampagnes kunt monitoren en bijsturen.
  • Hoe je rapportages kunt draaien voor je opdrachtgever.
  • Waar je in de advertentietekst én afbeeldingen op moet letten om je doelgroep te triggeren om door te klikken op de advertentie.
  • Welke voorwaarden er gelden bij LinkedIn adverteren.

Het klinkt wellicht allemaal wat complex en menigeen heeft geen idee waar te beginnen. In deze opleiding leer je daarom alles om je opdrachtgever van A tot Z te kunnen ondersteunen met online marketing via LinkedIn adverteren.

Ondernemers die zich richten op andere ondernemers of bedrijven, die een groeiend bedrijf hebben en graag een boost willen geven aan hun online bereik zijn bij uitstek de opdrachtgevers die jij kunt helpen. Je opdrachtgever verdient jouw inzet en uren meer dan terug door hierin te investeren. En als jij blij wordt van online tools, techniek, analyseren en optimaliseren, dan past deze expertise perfect bij jou.

 

Praktijkopdracht

Al onze opleidingen zijn praktisch ingestoken doordat je de kennis stapsgewijs toepast bij je opdrachtgever. Hierdoor leer je direct on-the-job hoe je dit aanpakt, hoe je met je opdrachtgever kunt afstemmen en hoe je slagen maakt waardoor jij echt het verschil gaat maken. Daarom ga je gedurende de opleiding aan de slag met een praktijkopdracht.

Opdrachtgevers zitten vaak tot over hun oren in het werk, missen de tijd en energie om hier zelf mee aan de slag te gaan, laat staan dat ze zich gaan verdiepen in de techniek van LinkedIn adverteren. Daarom vinden zij het meer dan interessant om met een VA / VP in opleiding bij de Academie aan de slag te gaan gedurende een afgebakende periode. De ervaring leert dat het vinden van een praktijkopdracht daarom geen probleem is.

 

Om zo’n praktijkopdracht te kunnen doen, zijn er een aantal mogelijkheden:

  • Vraag je huidige, drukbezette opdrachtgever of hij LinkedIn adverteren wil inzetten om deelnemers te werven voor bv. zijn webinars, events, workshops of programma’s, waarbij jullie de opleiding als een (start)project zien om LinkedIn adverteren toe te voegen aan de andere online marketingactiviteiten. Jullie kunnen de kosten voor de opleiding delen.
  • Je kunt ook kiezen om je opdrachtgever extra uren af te laten nemen voor een 3 maanden project. Ons advies is 12 uur per maand tegen een tarief van 397,- excl. BTW/per maand. Dit gereduceerde tarief is voor het feit dat je nieuwe kennis opdoet en dit straks bij alle opdrachtgevers kunt inzetten.
  • Zoek een nieuwe opdrachtgever waarmee je gedurende 3 maanden een praktijkopdracht uitrolt. Wederom voor 12 uur per maand tegen een gereduceerd tarief. Natuurlijk staat het je vrij om zelf het tarief te bepalen.

Het worden hoe dan ook betaalde uren. Jij verzet enorm veel werk en je opdrachtgever heeft hier veel baat bij. Dus zorg dat je afspraken maakt over de vergoeding hiervan.

 

Lukt het jou niet om een opdrachtgever te vinden? Dan zijn er nog 2 opties:

  1. Alles wat je in deze opleiding leert, kun je ook voor je eigen bedrijf gebruiken. Mocht je dat interessant vinden, gebruik je eigen bedrijf dan als praktijkopdracht.
  2. Schakel ons in om een praktijkopdracht(gever) voor jou te zoeken. Je betaalt hiervoor een eenmalige bijdrage van € 397,- excl. BTW. Nadat je je aangemeld hebt voor de opleiding, kun je bij ons aangeven of je dit verzoek bij ons wilt uitzetten. Let op: dit moet wel uiterlijk 6 weken voor de start van de opleiding gedaan zijn, zodat wij de tijd hebben om dit tijdig te regelen.

Waarom is dit een certificeringsopleiding?

Iedereen kan zichzelf Virtueel Professional noemen. Kwaliteit en kennisniveau kan je aan de buitenkant niet zien. Door de mogelijkheid te bieden dat je je kunt certificeren laat je het niveau van jouw kennis zien. Dit wordt getoetst door de certificeringstesten aan het einde van de opleiding. Dat betekent dat certificering voor LinkedIn Adverteren waarde heeft. Je kunt dit voor profilering van jezelf gebruiken waardoor jij je onderscheidt in de markt.

De Academie en de trainers die voor de Academie werken hebben alles wat ze jou in de opleiding leren zelf getest in de markt en voor hun eigen bedrijf toegepast. Masja Slootweg is LinkedIn Expert en Ondernemerscoach en helpt vele ondernemers bij het optimaal inzetten van LinkedIn. Uit onderzoek blijkt dat je via LinkedIn 4x meer leads kunt aantrekken dan via andere social mediakanalen. Dat is precies wat ze jou leert in deze opleiding, zodat jij deze kennis als dienst vanuit jouw bedrijf kunt inzetten voor jouw klanten én voor je eigen bedrijf.

Wat kan deze certificeringsopleiding je opleveren?

N

Je gaat gedurende 3 maanden met een opdracht aan de slag waardoor je in de praktijk leert hoe alle stappen te implementeren. Dit betreft een betaalde praktijkopdracht tegen een gereduceerd tarief. Hierdoor krijg je niet alleen nieuwe kennis, maar ook vaardigheden doordat je er concreet mee aan de slag gaat, gebaseerd op de wensen en de situatie van deze opdrachtgever. Bovendien schakel je zelf over alle stappen met je opdrachtgever, waardoor je ook zelfvertrouwen ontwikkelt in jouw kennis en kunde.

N

Tijdens de opleiding stem je regelmatig met de trainer af over het plan van aanpak en de voortgang waardoor je continu bijschaaft en je niveau al doende groeit.

N

De kennis en vaardigheden die je tijdens de opleiding opdoet is zodanig dat je dit ook bij andere opdrachtgevers kunt inzetten. Uiteindelijk heeft ieder bedrijf een andere strategie, doel, doelgroep en dienst of product.

N

Aan het einde van de opleiding wordt getoetst of je het beoogd kennis- en ervaringsniveau gehaald hebt. Tijdens de certificeringsweek krijg je 2 opdrachten uit de praktijk voorgelegd. Tevens presenteer je jouw Linkedin strategie en campagneresultaten voor de praktijkopdracht. Wanneer je hiervoor geslaagd bent, ontvang je de formele LinkedIn Adverteren Specialist Certificering. Het bijbehorende embleem wordt op jouw naam gemaakt en mag je gebruiken voor je eigen profilering en marketing uitingen.

N

Als zelfstandig Virtueel Professional kun je je tarief verhogen door vernieuwde expertise. Daarnaast kun je diverse producten ontwikkelen passend bij jouw wensen waardoor je je eigen unieke aanbod in de markt hebt.

N

Wanneer het een tijdelijke opdracht is bij een nieuwe opdrachtgever, bestaat de mogelijkheid om deze klant na de stage te blijven ondersteunen. Dit stem je zelf met je klant af.

N

De nieuwe kennis en het certificeringsniveau van LinkedIn Adverteren geeft je een expert status in de markt. Hierdoor onderscheid je jezelf in de markt.

LinkedIn Adverteren opleiding is geschikt voor jou als je:

$

reeds werkzaam bent als zelfstandig Virtueel Assistent / Professional en nieuwe kennis en vaardigheden wilt verkrijgen, waardoor je (meer) expert wordt op het gebied van online marketing in het algemeen en LinkedIn Adverteren in het bijzonder.

$

het heerlijk vindt om jezelf verder te ontwikkelen, te leren, te onderzoeken en te ontdekken

$

houdt van de techniek, de online tools en je goed bent in analyseren

$

up to date wilt zijn over nieuwe ontwikkelingen in de markt

$

graag een proactieve rol inneemt en meedenkt met de bedrijfsgroei van jouw opdrachtgever

$

gemiddeld 3 uur per week tijd hebt om een opdrachtgever tijdens deze opleiding te ondersteunen, naast de tijdsinvestering voor de opleiding zelf (ook rond 3 uur per week)

$

er 100% voor wilt gaan en zowel persoonlijk als professioneel wilt groeien

$

wilt samenwerken met succesvolle ondernemers die volop met ontwikkeling en groei bezig zijn

Hierbij op een rijtje wat je krijgt als je meedoet aan LinkedIn Adverteren opleiding

E

3 maanden training & begeleiding waarin je stapsgewijs je opdrachtgever helpt met het uitdenken, ontwerpen en implementeren van de LinkedIn Ads campagnes voor het bedrijf

E

2 dagen live training in regio Haarlem waarin we jouw advertentiestrategie samen gaan uitwerken, zodat je campagne optimaal resultaat gaat generen

E

alle kennis uitgebreid in een online leeromgeving waarin je stapsgewijs alles leert, test, traint, onderzoekt, etc. om zo de kennis optimaal tot je te nemen, je plannen voor te leggen bij de trainer en schriftelijk met haar kunt afstemmen

E

2 individuele telefonische coachgesprekken van 45 minuten om jouw eigen vraagstukken voor te leggen en te bespreken

E

toelichting met voordelen ter bespreking met een opdrachtgever zodat voor hem helder is wat een praktijkopdracht oplevert en kost

E

formele certificering voor LinkedIn Adverteren Specialist wanneer beoogd kennis- en ervaringsniveau gehaald is en alle lessen gevolgd en afgerond zijn

E

online community om met andere deelnemers ervaringen te delen, elkaar feedback te geven en elkaar te stimuleren tot actie

E

training en begeleiding bij het ontwikkelen van je eigen aanbod, zodat je de opgedane kennis bij andere ondernemers kunt aanbieden en als expert gezien wordt in de markt

Trainer

Masja Slootweg

Masja Slootweg

Trainer en Ontwikkelaar

Masja is sinds 2013 zelfstandig ondernemer waarbij ze als LinkedIn-expert en ondernemerscoach ondernemers helpt om zich krachtig te profileren en met een effectieve online marketing- en leadstrategie de leukste klanten aan te trekken. Vanaf 2017 begeleidt ze ondernemers, Virtueel Assistenten en online marketeers om ook via LinkedIn adverteren precies de juiste klanten te werven.

Ze heeft diverse trainingen en coachprogramma’s gevolgd over het ondernemerschap en dit succesvol in haar eigen bedrijf toegepast. In 2016 heeft ze bijvoorbeeld deelgenomen aan Unleash the Power Within van Tony Robbins. Sinds 2015 verzorgde ze ook diverse online trainingen voor de opleiding Virtueel Succes.

Masja heeft de LinkedIn Adverteren opleiding ontwikkeld en alle trainingslessen met de bijbehorende video’s opgenomen. Zij neemt je mee in de online lessen die in de leeromgeving gedeeld worden.

Je investering

Bij betaling in 1 keer bedraagt de investering voor deze 3 maanden durende opleiding € 1.997,- exclusief 21% BTW. Dit bedrag is exclusief de arrangementskosten en het lesmateriaal van € 165,- exclusief 21% BTW. De totale investering voor deze opleiding is € 2.162,- exclusief 21% BTW*.

Betaling in gedeeltes: Het is ook mogelijk om in 3 gedeeltes te betalen. Je betaalt dan in 3-maandelijkse termijnen van € 762,33 exclusief 21% BTW. Het totaalbedrag is dan € 2.287,- exclusief 21% BTW*. Dit bedrag is inclusief de arrangementskosten en het lesmateriaal. Je ontvangt hiervoor iedere maand een factuur met betaallink en binnen 14 dagen dien je de betaling te voldoen.

*Op aankoop van deze opleiding zijn de Algemene voorwaarden voor Academie voor Virtueel Professionals van toepassing.

NB: tussentijds opzeggen van de opleiding ontslaat je niet van je betalingsverplichting tot en met het einde.

 

Startdatum

Belangrijke data voor de eerstvolgende groep:

  • Startdatum online leeromgeving 4 januari 2021
  • Live trainingsdagen op 10 februari en 9 april 2021
  • Startdatum met de praktijkopdracht/de overeenkomst met de opdrachtgever is direct vanaf 4 januari 2021 (je start met inventarisatie van de wensen en een nulmeting zodra de leeromgeving geopend is – daadwerkelijk adverteren campagne draait in maart 2021).
  • Locatie is De Zoete Inval in Haarlemmerliede waar je – indien gewenst – ook kunt overnachten

 

Uiterlijke inschrijfdatum

Je kunt je uiterlijk t/m vrijdag 18 december 2020 inschrijven.

 

Aantal beschikbare plaatsen

Er is plek voor maximaal 8 deelnemers

Dit omdat we zodanig willen werken dat tijdens de live trainingsdagen genoeg tijd beschikbaar is dat iedereen vragen kan stellen. We kunnen inzoomen op jouw praktijkopdracht en inhoudelijk advies geven. Hierdoor leer je ook van de praktijkopdrachten waar de andere deelnemers mee aan de slag zijn. Daarnaast is het prettig om een groep van gelijkgestemden te creëren met wie je kunt afstemmen of snel een vraag kunt stellen. De ervaring leert dat deelnemers aan een opleiding bij de Academie voor VP’s samen veel contact onderhouden, waardoor je het gevoel krijgt dat je collega’s hebt. Je hoeft het tenslotte niet alleen te doen, samen weten we meer en staan we sterker.

Meld je aan voor de opleiding

Je kunt je direct aanmelden voor de eerste groep van LinkedIn Adverteren door de betaling over te maken. Zodra de betaling gedaan is, ontvang je een mail met nadere info over de praktijkopdracht zodat je met de opdrachtgever kunt afstemmen over wat er tijdens de opleiding behandeld wordt en wat de praktijkopdracht omvat.

Heb je behoefte om eerst met ons inhoudelijk af te stemmen over de opleiding? Vraag dan een adviesgesprek aan via onderstaande optie.

 

 

Wij helpen je graag verder met het succesvol ontwikkelen van jouw unieke expertise en zien je aanmelding met plezier tegemoet!

Petra_sign