Leer hoe je operationele bedrijfsprocessen kunt digitaliseren en automatiseren!

Ben jij een virtueel support professional en:

Voer je veelal dezelfde soort taken uit als destijds in loondienst?

Voelt het alsof je in een afwachtende stand zit, omdat je opdrachtgever niet weet welke taken over te dragen? 

Is je opdrachtgever heel erg druk, maar weet hij niet hoe hij loskomt van de operationele taken?

Groeit het bedrijf enorm en vindt je opdrachtgever het lastig om deze groei goed te managen?

Hoor je iedereen praten over systematiseren en digitaliseren, maar weet je niet hoe jij dit kunt aanpakken?

Ben je bang dat je de online tools niet kent om je opdrachtgever daarbij te helpen?

Wil je met zelfvertrouwen kunnen zeggen: beste opdrachtgever, zo ga ik het voor je aanpakken!

 

Stap dan in de 3 maanden durende opleiding Virtueel Succes – operationele bedrijfsprocessen systematiseren, digitaliseren en automatiseren (module 2).

Dé opleiding waarin je SAMEN met je opdrachtgever in 3 maanden tijd enorme slagen maakt om alle operationele taken te systematiseren, digitaliseren en waar mogelijk te automatiseren, zodat je SAMEN met je opdrachtgever het bedrijf verder kunt laten groeien.

Huidige situatie

Toekomst perspectief

In deze opleiding leer je het volgende:

  • Hoe jij je opdrachtgever helpt om inzichtelijk te maken waar de urgentie in zijn bedrijf ligt en waar te beginnen
  • Hoe je operationele taken in het bedrijf kunt systematiseren; waar begin jij en hoe werk je het uit
  • Hoe je hem vrij speelt van alle organisatorische zaken rondom het leveren van een dienst, waardoor hij kan focussen op de dienst zelf
  • Welke taken je kunt digitaliseren en mogelijk zelfs automatiseren
  • Hoe je hem uit de operatie kunt halen waardoor hij meer tijd heeft voor andere zaken
  • Hoe je de website inzet voor de operationele kant van het bedrijf en dus stappen automatiseert
  • Hoe je mee kunt helpen bij een hoge klanttevredenheid voor het bedrijf van je opdrachtgever

Het klinkt allemaal heel complex en menigeen heeft geen idee waar te beginnen. Dit is echter hét onderdeel om tijd en geld te besparen door de online mogelijkheden en techniek te omarmen. Ondernemers die enorm druk zijn en alleen maar brandjes blussen of 24/7 werken, zijn bij uitstek de opdrachtgevers die jij kunt helpen. Je opdrachtgever verdient jouw inzet en uren meer dan terug door hierin te investeren. En als jij blij wordt van organiseren, regelen en structuur aanbrengen, past deze expertise perfect bij jou!

 

Praktijkopdracht

Al onze opleidingen zijn praktisch ingestoken doordat je de kennis stapsgewijs toepast bij je opdrachtgever. Hierdoor leer je direct on-the-job hoe je dit aanpakt, hoe je met je opdrachtgever kunt afstemmen en hoe je slagen maakt waardoor jij echt het verschil gaat maken.

Opdrachtgevers zitten vaak tot over hun oren in het werk, hebben een blinde vlek hoe het anders kan, missen de tijd en energie om hier zelf mee aan de slag te gaan, laat staan dat ze zich gaan verdiepen in de online techniek die je kunt inzetten om te digitaliseren en automatiseren.

Om zo’n praktijkopdracht te kunnen doen, zijn er een aantal mogelijkheden:

  • Vraag je huidige, drukbezette opdrachtgever hoe het voelt als hij meer vrijgespeeld wordt, waarbij jullie de opleiding als een (start)project zien om slagen te maken. Jullie kunnen de kosten voor de opleiding delen.
  • Je kunt ook kiezen om je opdrachtgever extra uren af te laten nemen voor een 3 maanden project. Ons advies is 20 uur per maand tegen een tarief van 497,- excl. BTW/maand. Dit gereduceerd tarief is voor het feit dat je nieuwe kennis opdoet.
  • Zoek een nieuwe opdrachtgever waarmee je gedurende 3 maanden een praktijkopdracht uitrolt. Wederom voor 20 uur per maand tegen een gereduceerd tarief. Natuurlijk staat het je vrij om zelf het tarief te bepalen.

Het worden hoe dan ook betaalde uren. Jij verzet enorm veel werk en je opdrachtgever heeft hier veel baat bij. Dus zorg dat je afspraken maakt over de vergoeding hiervan.

Praktijk voorbeeld

Tijdens het event van de Vereniging voor Virtueel Support Professionals op 10 oktober jl. vertelden Miriam Bommer (VA) en Kristel Seinhorst (1Medisch Adviseur) over hun ervaringen tijdens de samenwerking in de opleiding.

Wensen en resultaten

  • In plaats van een log groot bedrijf te worden met steeds meer medewerkers, hebben ze diverse slagen gemaakt om tijd te besparen en een effciencyslag te maken.
  • De wens van Kristel was niet langer brandjes (blijven) blussen, maar onderzoeken wat veel tijd kost, waar medewerkers op leeglopen en hoe ze tools kunnen inzetten.
  • Huidige secretaresses hebben niet de kennis om dit op te pakken, vandaar dat ze gekozen hebben om met Miriam te werken.
  • Er is enorm bespaard op de kosten en vooral doorlooptijd van het leveren van hun diensten.
  • Dit wordt opgemerkt door hun klanten die meer en meer bij hen aankloppen.
  • Kristel constateert dat de klantverwachting verandert. Daar moeten ondernemers op inspelen. Mee aan de slag gaan, om klanten niet te verliezen.
  • Kristel noemde het voorbeeld van het werkproces wanneer een nieuwe medewerker bij hen start: waar ze voorheen dagen mee bezig was om alles te regelen, heeft ze de taken nu binnen 10 minuten afgehandeld.
  • Nieuwe medewerkers weten exact wat ze moeten doen en kunnen eenvoudig aan de slag en ergens op terugvallen.
  • Miriam is al 1,5 jaar bij het bedrijf werkzaam, omdat ze stapsgewijs steeds een volgend operationeel proces onder de loep nemen en slagen maken.
  • Kristel voelt voor het eerst dat ze echt de operationele kant van het bedrijf kan loslaten.
  • Ondertussen zijn ze met nieuwe plannen voor groei van het bedrijf bezig.

Besef dat er heel veel kansen voor de Virtueel Support Professionals liggen. Zorg echter wel dat je een specialist bent. Een expert in bepaalde onderdelen. Wij (en met ons veel ondernemers) geloven niet dat iemand alles kan. Daarom kiezen we voor experts. Wees je daarvan bewust.

Kristel Seinhorst

Directeur Operationeel Manager, 1Medisch Adviseur

Wil jij in het nieuwe jaar een expert worden op het gebied van operationele bedrijfsprocessen systematiseren en digitaliseren?

  • Meld je dan nu aan voor onze opleiding!
  • Wij starten op 6 januari 2020 in de online leeromgeving. Hier vind je de opdracht om te starten met je opdrachtgever om een keuze te maken wat jullie gaan aanpakken. Deze opdracht kan je in de toekomst bij al jouw opdrachtgevers inzetten!
  • De live trainingsdagen zijn op 21 & 22 januari en op 6 maart in Haarlemmerliede.
  • Je zorgt zelf voor een praktijkopdracht.
  • Het systematiseren van een dienst bij je opdrachtgever is een verplicht onderdeel.
  • We bieden kennis, werksjablonen, coaching, schriftelijke terugkoppeling, online vragenuurtjes, community met de andere deelnemers, het SOM7® spel, etc. Wij zijn er om je optimaal te begeleiden gedurende de hele opleiding.
  • Aan het einde van de opleiding start de certificeringsweek om je kennisniveau te toetsen.

 

Investering

  • De opleiding kost € 1.697,- excl. btw
  • Arrangement en lesmateriaal kost € 275,- excl. btw
  • Bij betaling in termijnen komt er een toeslag op van € 125,- excl. btw voor administratiekosten

Dag(en)

:

Uur(s)

:

Minute(s)

:

Second(s)

Betaling in 1x

Ik kies voor betaling in 1x:

  • € 1.972,- voor opleiding incl. arrangement en lesmateriaal, excl. 21% btw (en bespaar € 125)*

Betaling in 3 termijnen

Ik kies voor betaling in 3 maanden:

  • € 699,- per maand voor opleiding incl. arrangement en lesmateriaal excl. 21% btw*

Stuur mij meer info

Ik laat mijn gegevens achter:

  • voor meer info over de praktijkopdracht
  • en de optie om een gesprek in te plannen

*Op al onze diensten zijn de algemene leveringsvoorwaarden voor Virtueel Professionals van toepassing

 

LET OP:

  • De Academie is gesloten van 23 december t/m 3 januari 2020. Wil je eerst met ons afstemmen voordat je een beslissing neemt, dien je dit tijdig in te plannen.
  • Direct betalen en aanmelden kan t/m donderdag 2 januari 2020, daarna sluiten we de deuren.
  • Vanaf volgend jaar verhogen wij onze prijzen, dus ben je geïnteresseerd, wees er snel bij.
  • Interesse in de hele opleiding? Klik dan hier: Virtueel Succes.

 

Zie ik jou in januari?

Hartelijke groet,
Petra Fehring

Copyright © 2019 / Petra Fehring / Academie voor Virtueel Professionals 

VIRTUEEL SUCCES IN DE PRAKTIJK

Ja, vertel mij meer over de stage mogelijkheden




Ik ga akkoord dat ik meer informatie over het programma Virtueel Succes in de Praktijk ontvang. Hiervoor kan ik me op ieder moment afmelden.

Verwerking persoonsgegevens conform onze privacy statement. Lees hier ons privacy statement.

Aanmelding geslaagd Bedankt voor je aanmelding!

Ja, ik ben VA en wil meer info



Ik ga akkoord dat ik meer informatie over de opleiding Virtueel Succes ontvang. Hiervoor kan ik me op ieder moment afmelden.

Ik ga akkoord met het privacyreglement. Lees hier ons privacy statement.

Aanmelding geslaagd Bedankt voor je aanmelding!

Ja, ik werk in loondienst en wil meer info



Ik ga akkoord dat ik meer informatie over de opleiding Virtueel Succes ontvang. Hiervoor kan ik me op ieder moment afmelden.

Ik ga akkoord met het privacyreglement. Lees hier ons privacy statement.

Aanmelding geslaagd Bedankt voor je aanmelding!