Programma speciaal voor:

(directie)secretaresses, management assistenten, (project)ondersteuners, administratief medewerkers, technisch assistenten, grafisch vormgevers, DTP’ers, videobewerkers, communicatie medewerkers, tekstschrijvers, etc. die graag als zelfstandig Virtueel Professional aan de slag willen!

Binnen 10 Weken een Lopend VP Bedrijf

Eenvoudig en stapsgewijs je eigen bedrijf aan huis opbouwen en met je eerste klant aan de slag!

Wil je graag je eigen Virtueel Professional bedrijf oprichten maar weet je niet waar te beginnen? Vind je het spannend om voldoende klanten te vinden en wil je graag begeleiding hoe je dit naast je baan in loondienst aanpakt?

Z

Vraag je je af wat je allemaal moet doen om een eigen bedrijf op te richten?

Z

Wil je weten welke zaken je echt moet aanschaffen en welke investeringen nog best even kunnen wachten?

Z

Vind je de stap eng omdat je niet zeker bent van een vast inkomen en wil je leren hoe je klanten werft?

Z

Vind je het lastig om jezelf te ‘verkopen’ en maakt dit je onzeker?

Z

Wil je weten hoe je het beste met een nieuwe opdrachtgever aan de slag kunt gaan?

Z

Heb je onvoldoende beeld hoe je virtueel jouw diensten kunt leveren en wil je ontdekken welke tools je nodig hebt?

Z

Wil je leren hoe je je bedrijf efficiënt inricht zodat je én goed verdient én daarnaast voldoende tijd hebt om te genieten van je privé leven?

Dan is dit de juiste training voor je!

Het klinkt geweldig: succesvol een eigen bedrijf aan huis hebben! Als je echter nooit eerder als zelfstandig ondernemer gewerkt hebt, is dit een hele stap. Los van de onzekerheid of je wel voldoende klanten gaat vinden, is het voor velen een hele stap om zelf op klanten af te stappen en jezelf te ‘verkopen’.

Toen ik in 2008 zelfstandig ondernemer werd, heb ik beetje bij beetje de informatie en kennis verzameld hoe ik dat moest aanpakken. Er zijn diverse instanties die workshops aanbieden. Trainers die op 1 bepaald vlak trainingen geven. Er is echter geen enkele training die je leert hoe je stap voor stap alle onderdelen binnen een bedrijf implementeert zodat je succesvol je bedrijf runt!

Dat is meteen één van de redenen waarom zoveel zelfstandig ondernemers worstelen! En dat kan anders.

Als zelfstandig ondernemer moet je alle onderdelen binnen een bedrijf zelf opzetten, regelen en uitvoeren. Van marketing tot uitvoering. Van financiële administratie tot website updaten. Je dient van alle markten thuis te zijn. Alleen leert niemand je hoe je dit moet doen. Laat staan hoe je het behapbaar kunt houden.

Gedurende het Binnen 10 Weken een Lopend VP Bedrijf programma ga je stap voor stap je eigen bedrijf opzetten. Alle onderdelen die bij een bedrijf horen, worden ingericht en binnen 10 weken kun je met je eerste klant aan de slag.

Hierdoor bouw je niet alleen aan je eigen bedrijf, je leert meteen hoe je jouw klanten kunt helpen!

Want ondernemers worstelen continu. Ze onderschatten wat er allemaal bij komt kijken. En dat is precies wat ik jou wil besparen. Zodat je niet teveel tijd kwijt bent aan allerlei taken in je eigen bedrijf. Zodat je geld bespaart omdat in 1 training alle bedrijfsonderdelen behandeld worden.

Je leert dus ook hoe je dit ook bij je opdrachtgevers goed kunt inregelen. Dat maakt dat jij GOUD waard bent!

Door je eigen bedrijf goed op te zetten, kun jij je snel richten op het helpen van je klanten. Hierdoor is je werktijd zoveel mogelijk declarabel en verdien je snel een goed inkomen.

– Petra Fehring

Ik was op zoek naar een nieuwe invulling van mijn bestaande functie als Officemanager. En dan het liefst als zelfstandige. Via een bekende, die deel uit maakte van de eerste groep, hoorde ik van de opleiding: Binnen 10 weken een lopend VP bedrijf. Toen vielen de puzzelstukjes op zijn plek. Ik had nog nooit van de term VA gehoord, maar ben ervan overtuigd dat dit wel de toekomst is voor ondersteunende functies.

De bonus 2-daagse Meer Klanten door een Onweerstaanbaar VP aanbod was heel waardevol. Dit voelde echt als de aftrap. Je gaat inhoudelijk met je eigen business model aan de slag. De kennismaking met de medecursisten is plezierig en leerzaam. Hierdoor is het vervolgcontact in de Facebook groep gelijk een stuk persoonlijker. De opzet van het programma biedt veel ruimte voor interactie met je groep. Heel prettig te ervaren dat je niet de enige bent die onzeker is over zaken. Je deelt elkaars worstelingen en successen.

Door het volgen van het programma heb ik heel systematisch mijn bedrijf kunnen opzetten. Het begint bij de zoektocht in jezelf en eindigt bij de praktische kennis van systemen om daadwerkelijk aan de slag te gaan. 2 Maanden na de start van het programma ben ik werkelijk gestart met mijn eigen bedrijf en inmiddels heb ik meerdere klanten.

Zonder afbreuk te willen doen aan de inhoud, vind ik de persoonlijke betrokkenheid van Petra enorm waardevol. Haar passie, kennis en ervaring straalt uit naar de cursisten. Heel bijzonder!

Miranda Domburg

Dantimee

Op mijn werk ben ik de afgelopen jaren in een hoekje gemanoeuvreerd waar ik mijn ei totaal niet kwijt kon. Ik ging hierdoor ook steeds minder presteren en zat in een neerwaartse spiraal met betrekking tot mijn werkhouding en ook mijn geestelijke gezondheid. Ik voelde me steeds minder gewaardeerd en kreeg hierdoor ook allerlei lichamelijke klachten.

Via een vriendin kwam ik in aanraking met het programma Binnen 10 weken een lopend VP bedrijf. Ik was meteen erg enthousiast en na een intakegesprek met Miranda heb ik me binnen twee dagen opgegeven. Ik heb er nog geen dag spijt van gehad. Het programma heeft ervoor gezorgd dat ik mijn bedrijf stevig had staan, nog voor ik klanten had. Ik heb alle tools aangeboden gekregen om er voor te zorgen dat ik deze klanten ook ga vinden.

Door de 2 daagse Meer Klanten door een Onweerstaanbaar VP aanbod heb ik mijn marketingboodschap duidelijk gekregen en ook voor welke klanten ik wil gaan.

Het meest waardevolle aan het programma vind ik wel dat ik hierdoor weer geloof in mijzelf heb gekregen. Ik sta veel positiever in het leven en hierdoor zal ik ook binnen een half jaar het door mij gewenste aantal werkuren bereiken.

Truus Bitter

AUB.support

Tijdens deze training van 10 weken gaan we stap voor stap alle onderdelen implementeren.

Wat kan deze training je opleveren: 

$

je bedrijf staat en je kunt je direct richten op je diensten voor opdrachtgevers

$

je krijgt zelfvertrouwen omdat je exact weet hoe je het intakegesprek met klanten voert en hoe je hen overtuigt van jouw toegevoegde waarde

$

met een eigen bedrijf kun je al snel een goed inkomen verdienen

$

je leert hoe je gefaseerd het aantal klanten opbouwt waardoor je weet wanneer je je baan in loondienst kunt opzeggen

$

alles wat je leert kan je ook toepassen bij de ondersteuning van je klanten

Binnen 10 Weken een Lopend VA Bedrijf is geschikt voor jou als je:

Z

een (directie)secretaresse, management assistent, (project)ondersteuner, administratief medewerker, technisch/ grafisch/ DTP/ videobewerking of communicatie medewerker bent en graag als zelfstandig Virtueel Professional / Virtueel Assistent aan de slag wilt

Z

jouw expertise op een andere wijze wilt inzetten

Z

wilt leren hoe je de stap maakt van een afhankelijke naar een onafhankelijke positie

Z

leergierig en actiegericht bent

Z

zelfstandig en gestructureerd kunt werken

Z

verantwoordelijkheid neemt voor je beslissingen en de kwaliteit van je werk

Z

een kantoor aan huis kunt inrichten óf extern een flexplex /ruimte wilt huren

Z

helemaal klaar bent om je werk en privé leven anders in te delen

Je krijgt van tevoren een vragenlijst en kennismakingsgesprek zodat we samen kunnen bepalen of dit echt bij jou past

In januari 2013 heb ik Petra via een gezamenlijke kennis leren kennen. Toen Petra mij toen vroeg of ik niet voor mezelf wilde beginnen was dat voor mij echt een brug te ver. Ik zag geen beren op de weg maar olifanten, maar toen zij aangaf dat zij met dit programma bezig was werd ik direct enthousiast. “Dus jij gaat mij dan helpen om een bedrijf op te richten? Super, waar kan ik tekenen.”

Ik heb heel veel informatie en handvatten gekregen om mijn eigen bedrijf op te starten. Vooral dat je online met een groep de webinars volgt en ook direct vragen kan stellen is mij heel erg goed bevallen. Op de JigsawBox stonden alle templates en waren de video’s van de opgenomen webinars terug te vinden. Ik had in die 10 weken al een theater voorstelling gepland dus ik kon 1x niet, maar dat was niet zo erg omdat je dan het terug kan kijken. Al is het minder leuk want je kunt dan niet meer reageren op vragen of vragen stellen.

Wat ik ontzettend fijn heb gevonden is de persoonlijke begeleiding. Petra heeft mij echt gecoacht en door haar en haar grote netwerk heb ik meteen klanten gekregen. Ook met de andere meiden is het heel prettig werken. We hebben een besloten groep op Facebook waar we elkaar om hulp vragen of advies geven. Stuk voor stuk zijn het fantastische mensen. Ook alle templates, handige lijstjes, algemene voorwaarden en een contract. Joh, als ik dat allemaal zelf had moeten uitzoeken weet ik zeker dat dat mij niet in 10 weken was gelukt.

Ik zou dit programma aanbevelen voor mensen zoals ik die het wel heel graag willen, maar niet weten waar te beginnen. Je moet niet denken dat het je allemaal komt aanwaaien het is echt hard werken. Maar als je dat er voor over hebt is het een hele goede opstap naar je eigen bedrijf.

Francis Keek

Francis Keek

Ik wilde al langere tijd thuiswerken i.v.m. de zorg voor mijn dove zoontje, maar ik wist niet wat ik zou kunnen gaan doen. De Academie kwam via mijn netwerk op mijn pad en dat was nou precies wat ik zocht! Zelf de tijd indelen en meer vrijheid in je dagelijkse werkzaamheden en bovenal geen fileleed omdat je vanuit huis gaat werken.

Door het volgen van het programma heb ik meer inzicht gekregen wat het nu precies inhoudt om voor jezelf te starten als VA. Petra heeft het wiel al voor ons uitgevonden en overhandigt ons de juiste tools en informatie zodat wij daar gelijk mee aan de slag kunnen zonder dat wij eerst allerlei zaken moeten uitzoeken/ontdekken.

Ik vond de 2-daagse bonustraining heel spannend om de overige VA’s te ontmoeten en wat hun drijfveren waren om dit op te starten. De 2-daagse vond ik verhelderend om te volgen en met elkaar te brainstormen. Niet alleen over jezelf maar ook nadenken voor de anderen en met de anderen waar ze goed in zijn, wat bij hen past en hoe anderen jou zien.

Dat Petra alles zo voor elkaar heeft, vond ik het meest waardevolle van het programma. Het begon al met het plannen van het intakegesprek wat je zelf kon inplannen d.m.v. een e-mail link in haar online agenda. Daar zag ik al dat het allemaal dik voor elkaar was met deze training. Het is echt heel professioneel opgezet en over alles is goed nagedacht. Echt top!

Ingrid Liese

InLiVa

Een nieuwe wijze werken, begint met een nieuwe wijze van trainen

De training wordt online gegeven, waardoor je ervaart wat online trainen inhoudt en je:

  • leert hoe het is om online te werken en te trainen
  • ontdekt welke nieuwe ontwikkelingen er in de markt zijn
  • begrijpt waarom opdrachtgevers steeds meer dit soort tools gaan implementeren en een VP zoeken om hen hierbij te helpen
  • eenvoudig in de avonduren de training vanuit huis kunt volgen, waardoor het weinig tijd kost en je dit naast je baan in loondienst kunt doen
  • alle trainingsinformatie altijd kunt na luisteren omdat dit wordt opgenomen
  • je tijd vooral besteedt om de stappen te implementeren

 

Daarnaast krijg je 6 advies/coaching gesprekken aangeboden:

  • 3 individuele telefonische advies gesprekken met Petra: gedurende 45 minuten kan je jouw vraagstukken voorleggen m.b.t. zaken rondom je bedrijf en de diensten die je gaat leveren
  • 3 individuele telefonische coaching gesprekken met Esther: gedurende 45 minuten kan je jouw persoonlijke ontwikkeling vraagstukken voorleggen en bespreken

Je bepaalt zelf wanneer je een gesprek wilt inplannen. Dit kan t/m 3 maanden na afronding van het programma omdat wij heel goed begrijpen dat er na de training nog allerlei vraagstukken op je pad komen. En wij alles in het werk stellen om je persoonlijk te begeleiden bij jouw vraagstukken.

Certificering ProgrammaBinnen 10 weken een lopend VP bedrijf

Het programma is een Certificering Programma. Gedurende het programma krijg je een aantal opdrachten waardoor je meteen in de praktijk aan de slag gaat om potentiële klanten te vinden. Aan het einde van het programma houden we een laatste online training waarin jij een korte presentatie geeft over het bedrijf dat je opgezet hebt. Hierna ben je klaar om de markt te veroveren.

Als bewijs dat jij alle stappen hebt gezet om jouw bedrijf professioneel op te zetten, ontvang je het certificeringsembleem op je eigen naam dat je kunt gebruiken voor je online marketing en profilering. De VP’s die uit de Academie voor Virtueel Professionals komen, hebben een goede naam in de markt. Daar kan je mooi gebruik van maken.

Wat de opleiding concreet omvat:

10-weekse online training die ik live geef op dinsdagavond van 20.00 uur tot max. 22.00 uur. We starten op 12 september 2017. Iedere week behandelen we een module met een eigen thema waarin je leert hoe je dat onderdeel in je bedrijf kunt implementeren.

 

Startfase voor de oprichting van je bedrijf – dinsdag 12 september 2017

Je leert alle stappen die je moet zetten om je bedrijf echt op te richten. Van registratie bij de KvK, Belastingdienst tot alle zaken die je vanaf het begin moet inkopen (zoals verzekeringen). Doel is dat je alleen investeert in de zaken die echt nodig zijn, de rest kan later. We maken gebruik van een checklist zodat je weet wat je in elke fase van je bedrijf nodig hebt en je gericht actie onderneemt en investeert. Niet alleen nu, maar ook in de toekomst.

 

Financiën en belastingzaken – dinsdag 19 september 2017

Deze les wordt gegeven in samenwerking met Miranda Vos van HVA Administratiekantoor

Het allerbelangrijkste onderdeel van je bedrijf is je financiën. Een onderdeel waar heel veel ondernemers op bezuinigen en ik adviseer je: niet doen!! Je financiën goed regelen geeft je zekerheid over waar je aan toe ben. Je financieel adviseur/boekhouder regelt de zaken naar de Belastingdienst, weet waar je op kunt bezuinigen en weet wat nodig is. Zonder een gedegen financiële administratie geen goed lopend bedrijf!

Hoe je je administratie opzet, je financieel archief bewaakt en bewaart, de verplichtingen die je hebt, budgetbewaking, facturatieproces, je eigen salaris betalen, sparen, alles nemen we mee. Ook hoe je je eigen financieel adviseur/boekhouder selecteert. Handleiding ‘hoe behandel ik mijn bedrijfsadministratie’ van HVA en checklist krijg je als leidraad mee. Tijdens deze avond kun je alle vragen op het financieel vlak aan Miranda Vos stellen want zij is er de hele tijd bij aanwezig.

 

Dagelijks Management – dinsdag 26 september 2017

Het begint bij jou. Waar werk je, wanneer werk je, hoe werk je. Van je kantoor, email, telefoon, wijze van archivering, back-up tot aan je urenregistratie. Welke tools heb je nodig om goed samen te kunnen werken met je klanten. Maar ook: wanneer werk je niet! Een valkuil is dat je je grenzen niet afbakent waardoor je teveel van je privéleven inlevert. Prima voor een specifieke fase of project, maar niet structureel! Doel is uiteindelijk meerdere klanten helpen. Daarom ga je ook leren hoe je dat aanpakt, zowel praktisch als in je planning. Je krijgt een overzicht met zaken die je nodig hebt en die je moet regelen.

 

Intake- en verkoopgesprek met opdrachtgevers – dinsdag 3 oktober 2017

Het allerspannendste moment is je eerste intakegesprek met een potentiële klant. Om goed voorbereid het gesprek in te gaan, leer je hoe je aan de hand van een intakeformulier het gesprek kunt leiden. Wat wil je weten, wat heb je nodig en wat is belangrijk om te bespreken, is stap 1. Hoe pak je het verkoopgesprek aan is stap 2. Je leert deze avond zowel het ‘wat’ als het ‘hoe’ zodat je zelfverzekerd en professioneel aan tafel zit. Je ontvangt een intakeformulier dat je kunt gebruiken en richtlijnen voor het verkoopgesprek.

 

Overeenkomst van Opdracht en Algemene Voorwaarden – dinsdag 10 oktober 2017

Deze les wordt gegeven in samenwerking met Nicole Frant van Helder Juridisch Advies

Als ondernemer is het heel belangrijk dat je alle afspraken goed vastlegt in een overeenkomst van opdracht met bijbehorende algemene voorwaarden. Dit om verantwoordelijkheden en aansprakelijkheden af te bakenen maar ook om helder te hebben wat je wel of niet doet.

Nicole heeft algemene voorwaarden voor jou opgesteld die je direct in de praktijk kunt gebruiken bij alle contracten die je afsluit. Daarnaast ontvang je een sjabloon voor een contract. Je krijgt uitleg over de toepassing hiervan en waar je in de praktijk op moet letten. En natuurlijk kun je alle vragen op dit gebied rechtstreeks aan Nicole stellen want zij is aanwezig.

 

Jouw diensten leveren – dinsdag 31 oktober 2017

Het echte werk: je diensten leveren aan je klanten! Hoe start je? Wat spreek je af met je klant? Welke informatie moet je klant aanleveren; denk aan inlogcodes, een eigen e-mailadres, enz. Afhankelijk natuurlijk van jouw dienst. Na deze module weet je wat je je klant moet vragen om te regelen.

Daarnaast maak je afspraken over hoe je communiceert over de uit te voeren werkzaamheden en hoe je elkaar op de hoogte houdt van de stand van zaken. Iedere klant is anders en werkt anders. In hoeverre kan je van je klanten vragen om bepaalde zaken voortaan te wijzigen en wanneer pas jij je aan de klant aan? We bespreken ook de puur praktische kant waarbij je leert hoe je in het begin tijd investeert dat je later weer terugverdient. Hoort bij het ontwikkelen van je bedrijf.

 

Marketing om zichtbaar te worden – dinsdag 7 november 2017

Voor iedere ondernemer geldt dat marketing wezenlijk is. De beste marketing is nog steeds mond-tot-mond reclame wat na je eerste klant zal opstarten. Dat is niet voldoende. Je zult jezelf zichtbaar moeten maken. Voor velen een drempel, maar niet getreurd want daar help ik je bij. Je leert welke mogelijkheden er zijn en je kiest 3 manieren uit die je actief gaat inzetten en toepassen. Hierdoor focus je je en word je steeds beter in deze wijze van jezelf profileren. Je ontvangt een beschrijving van de verschillende wijzen van marketing voeren en hoe je dit opstart.

 

Communicatie – dinsdag 14 november 2017

Een heel breed onderwerp. Denk hierbij over de uitstraling van je bedrijf naar buiten toe. Je wilt je professioneel profileren omdat dit juist in ons vak heel belangrijk is. Van logo en eigen briefpapier e.d. tot hoe snel reageer je op een vraag per email. Wanneer ben je telefonisch bereikbaar? Werk je met social media? Hoe snel beantwoord je berichten? Ook zaken als referenties vragen aan je huidige klanten die je kunt gebruiken om nieuwe klanten jouw kwaliteit van dienstverlening te tonen. Wat moet een referentie precies bevatten om andere klanten aan te trekken? Aan de hand van een checklist kan je 1 voor 1 alles opzetten en regelen.

 

Ondernemers Mindset – dinsdag 21 november 2017

Ondernemer zijn is iets heel anders dan werknemer zijn. Je zult anders moeten gaan denken. Je gaat anders doen. Want je stapt van een afhankelijke positie in loondienst naar een onafhankelijke positie waarin je zelf bepaalt. En dat betekent nieuwe stappen zetten die eng zijn. Maar ook nieuwe stappen waardoor je vrij bent. Wezenlijk verschil is dat je naast je klant staat. Jij werkt vanuit jouw expertise. Je klant huurt jou daarvoor in. En je creëert samen.

Betekent leren loslaten, vertrouwen op jezelf, risico’s durven nemen, nee durven zeggen tegen een opdracht die niet goed voor je is, enz. Je leert signalen herkennen en wat dat betekent. Daarnaast hoe je voor jezelf je doel helder maakt en dit voor ogen houdt. Wat je kunt doen om jezelf in de stand te zetten om jouw droom werkelijkheid te laten worden. Hier zijn geen checklists voor 😉 maar wel oefeningen. Die gaan we allemaal behandelen

 

Toekomstplanning voor groei en doelen vaststellen – dinsdag 28 november 2017

Je begint nog maar net en voor velen geldt dat je dit naast je baan in loondienst opstart. Maar om gericht te werken naar een succesvol bedrijf moet je een plan maken. Een plan op financieel gebied: wat moet je verdienen en wat wil je verdienen. En een plan voor je planning: wanneer wil je welk doel behalen? Zonder een doelgericht plan ben je stuurloos bezig. Dat is niet wat je wilt. Daarom krijg je alle handvatten om een haalbaar en doelgericht plan op te stellen. Sjabloon voor de berekening van je financieel doel en tips om de planning voor het komend jaar te maken, helpen je hierbij.

Certificering 

Aan het einde van het programma houden we nog 1 online training waarin jij een presentatie over jouw bedrijf geeft. Je deelt wat jouw uiteindelijke resultaat van de training is, wat jouw profilering in de markt wordt en welke stappen je nu gaat zetten. Hierdoor ben je klaar om de markt te veroveren:

  • Missie
  • Doelgroep
  • Diensten
  • Marketing boodschap
  • Vervolgstap

Hierbij nogmaals op een rijtje wat je krijgt als je meedoet aan het programma:

N

10-weekse online training die live gegeven wordt, waarin je stapsgewijs je eigen bedrijf aan huis opbouwt.

N

6 individuele telefonische coachingsgesprekken van 45 minuten om jouw eigen vraagstukken voor te leggen en te bespreken.

N

Vragenuurtje met een financieel adviseur en een jurist.

N

Besloten Facebook-groep om ervaringen te delen, elkaar feedback te geven en elkaar te stimuleren tot actie.

N

Opnames van alle online trainingen zodat je alles rustig kunt naluisteren.

N

Je wordt opgenomen in de exclusieve database van opgeleide VP’s waarin ik aanvragen van klanten uitzet die op zoek zijn naar een VP-VA-VM – dé manier om snel en gericht aan nieuwe opdrachtgevers te komen. Dit is voorbehouden aan VP’s die door ons opgeleid zijn én lid van de VP Club Exclusive zijn.

Bekijk hier alle interviews van VP’s die eerder het programma gevolgd hebben!

Bonussen

Naast het reguliere programma krijg je de volgende bonussen:

  • Deelname aan de 2-daagse live training ‘Meer Klanten door een Onweerstaanbaar VP Aanbod waarin je je eigen dienstenaanbod en marketingboodschap creëert om gericht je klanten te werven – 14 en 15 september 2017 – locatie De Zoete Inval te Haarlemmerliede – 2 dagen van 9.00 tot 17.00 uur t.w.v. € 597,- (na inschrijving volgen de details hierover).
  • Checklists en sjablonen voor de diverse bedrijfsonderdelen die je gedurende de training en bij het werken met je klanten kunt gebruiken t.w.v. € 597,-.
  • 2x Algemene voorwaarden en Overeenkomst van Opdracht die speciaal door een jurist voor een VP bedrijf zijn opgesteld en je direct mag gebruiken voor je bedrijf t.w.v. € 897,-.
    – 1 versie voor het leveren van diensten
    – 1 versie voor het leveren van producten
  • Eén jaar lidmaatschap van de VP Club Exclusive: speciaal voor alle deelnemers aan de programma’s van de Academie voor Virtueel Professionals. Lidmaatschap houdt in dat – naast profilering in de exclusieve database met VP’s – je maandelijks deel kunt nemen en vragen kunt stellen tijdens het online vragenuurtje, je krijgt advies omtrent tools en middelen die je in de praktijk kunt toepassen en je kunt afstemmen binnen het eigen netwerk van VP’s voor advies, hulp en tips t.w.v. € 150,- (tarief lidmaatschap per jaar).

Ik heb mij opgegeven voor het programma Binnen 10 weken een lopend VP bedrijf omdat ik graag van Petra wilde leren hoe ik dat het beste kan doen. Haar academie kwam op mijn pad en maakte een lang gekoesterde wens voor mij ineens erg tastbaar. Ik twijfelde alleen wel heel erg of zelfstandig ondernemerschap voor mij weggelegd was. Dit programma was voor mij een prachtige manier om er kennis mee te maken.

Petra heeft ruim acht jaar succesvol zelfstandig gewerkt en al haar ervaring verwerkt in een 10-weekse webinar reeks. In mijn optiek kun je dat alleen nooit zo snel uitzoeken/opzetten en bovendien heb ik het erg nodig om met iemand te kunnen sparren. Na een eerste kennismakingsgesprek via Skype en het volgen van een workshop had ik een goeie klik met Petra. Dat gaf voor mij de doorslag; ze is ‘echt’, betrouwbaar en enorm betrokken. En ook al verloopt het contact grotendeels online, ze voelt hierdoor altijd dichtbij.

In de praktijk heeft dit programma geheel aan mijn verwachting voldaan, of eigenlijk boven verwachting. Dat komt omdat Petra elke week opnieuw vol overgave de webinars heeft verzorgd. De online tools waarmee ze werkt zijn prettig en de informatie zeer praktisch. Dat alle webinars worden opgenomen zodat je ze terug kunt luisteren is een groot cadeau. Petra haar enthousiaste manier van spreken zorgde er altijd voor dat ik ’s avonds na het webinar slecht in slaap kon vallen 😉 Ik weet nu precies wat me te doen staat om mijn eigen bedrijf op te richten.

De aftrap met een 2-daagse waarbij je elkaar live ontmoet is erg belangrijk. In de eerste plaats omdat de rest van het programma via webinars verloopt, zo wordt het niet onpersoonlijk, in de tweede plaats om direct in de juiste mindset te raken. De opbouw van de 2-daagse was uitstekend; veel ruimte voor reflectie, inspiratie en een complete hand-out om thuis mee aan de slag te gaan!

 

 

Simone Hiemstra

assisteermij.nl

Dit is de allerlaatste keer dat Petra Fehring de training zelf live geeft!

Een live training door mij heeft enorm veel voordelen. Je hebt direct contact en kunt elke vraag die bij je speelt aan mij stellen. Je kunt met mij coach- en adviesgesprekken inplannen. Mijn expertise en jarenlange ervaring in de praktijk zal ik met je delen. Ervaring in het werken als VA, als opleider voor VA’s waarin bijna elk vraagstuk al aan bod is geweest, ervaring met klanten en al hun vraagstukken. Maar ook ervaring als ondernemer die zelf een team van VA’s en VP’s inhuurt. Alles wat ik iedere VA en VP leer, heb ik zelf getest in mijn bedrijf. Ik weet wat werkt en wat niet. En ik weet ook waarom 😉

Benut mijn expertise zodat jij deze kennis in jouw bedrijf kunt inzetten! Nu kan het nog.

Trainers

Tijdens de training word je door Petra Fehring en Esther Hoenderdos-Elsinger begeleid, gecoacht en getraind.

Petra is sinds 2008 zelfstandig ondernemer waarbij ze t/m 2013 (directie)secretaresses, management assistenten, (project)ondersteuners, administratief medewerkers in het bedrijfsleven heeft gecoacht en getraind. Daarnaast heeft ze diverse projecten uitgevoerd op het gebied van bedrijfsprocessen herstructureren.

Ze heeft diverse trainingen gevolgd over het ondernemerschap en dit succesvol in haar eigen bedrijf toegepast. In 2012 heeft zij zich in Canada en de Verenigde Staten gespecialiseerd in het online ondernemen en zich gecertificeerd als Online Business Manager. Met deze kennis is ze gaan onderzoeken waar ondernemers behoefte aan hebben. Welke vragen leven in de markt zodat ze haar aanbod hierop kon aanpassen. Uit dit onderzoek bleek dat ondernemers behoefte hebben aan ondersteuning in de brede zin.

Dat is de reden dat ze de Academie voor Virtueel Professionals in 2013 is gestart. Petra heeft haar programma’s zelf ontwikkeld, gebaseerd op het onderzoek, de wensen van ondersteuners die de stap naar VP of VA wilden zetten en haar werkervaring met opdrachtgevers in de praktijk. Hierdoor heeft ze kunnen toetsen wat werkelijk werkt.

Ondertussen werkt ze zelf met Virtueel Professionals in haar bedrijf waardoor ze ook als opdrachtgever ervaart wat belangrijk is in de samenwerking en wat je als VP moet kunnen bieden.

Esther is sinds 2001 ondernemer. In eerste instantie als zelfstandig personeelsadviseur, later voegde zij daar (mentor-) coaching en het geven van training aan toe, met als focus het ontwikkelen van persoonlijk leiderschap.

Esther studeerde Small Business Management, gevolgd door een opleiding Personeelsmanagement. Zij is gecertificeerd Online Business Manager, NLP Master Practitioner en Personal fitness trainer. Haar ervaring is divers. Zij was vaak gesprekspartner op directieniveau, betrokken bij het bepalen van strategie, het invullen en uitvoeren van personeelsbeleid, als ondernemer, als HR manager, als coach en trainer. Met name in het MKB, van industrie, (detail)handel, dienstverlening en welzijn tot horeca.

Zij weet inmiddels vanuit de praktijk wat er komt kijken bij het opzetten, runnen en gezond houden van een bedrijf, bij het samenwerken met opdrachtgevers, het managen van een team en het coachen van professionals. Deze kennis en ervaring is een waardevolle input voor haar mentor-coaching en trainingen.

Je investering

De investering voor dit complete 10 weken durende programma bedraagt € 2.697,- exclusief 21% BTW*.
*Op aankoop van dit programma zijn de Algemene voorwaarden voor Academie voor Virtueel Professionals van toepassing.

Betaling in gedeeltes: Het is ook mogelijk om in 6 gedeeltes te betalen. Je betaalt 6-maandelijkse betalingen van € 491,17 excl. 21% BTW: het totaalbedrag is dan € 2.947,- excl. 21% BTW*. Hiervoor ontvang je iedere maand een betaallink en binnen 7 dagen dien je de betaling te voldoen. NB: tussentijds opzeggen van het programma ontslaat je niet van je betalingsverplichting tot en met het einde.

 

Voorwaarden voor aanmelding

  • je hebt meerjarige ervaring in ondersteuning
  • je bent gewend om zelfstandig en proactief op niveau te werken
  • je kiest bewust om virtueel (dus op afstand) en zelfstandig te werken
  • je gaat zelf actief aan de slag om een succes van je bedrijf te maken

Uiterlijke inschrijfdatum

Je kunt je uiterlijk tot en met vrijdag 30 juni 2017 17.00 uur inschrijven.

Ben jij geïnteresseerd in het programma en wil je meedoen? Plan een kennismakingsgesprek in zodat we samen kunnen bepalen of dit echt bij jou past. Pas na het gesprek maak je definitief een keuze of je meedoet.

Aantal beschikbare plaatsen

Er is plek voor een beperkt aantal deelnemers

Dit omdat ik zodanig wil werken dat iedereen de mogelijkheid heeft om vragen te stellen en aan het woord kan komen. Daarnaast stimuleer ik dat je elkaar beter leert kennen waardoor er ook na de training een groep mede-VP ondernemers is die elkaar kan steunen en helpen. Je hoeft het tenslotte niet allemaal alleen uit te dokteren!

Nadat ik in een fase was beland van heroriëntatie wat betreft mijn loopbaan, kwamen er allerlei nieuwe projecten op mijn pad waardoor een de stap naar het ondernemerschap voor mij een logisch vervolg bleek te zijn. Zoekende naar een goede balans tussen mijn verschillende activiteiten en wat kleinere opdrachten, kwam ik op het VA-pad terecht. Mijn interesse om als zelfstandige zelf mijn werktijd in te kunnen delen, werd getriggerd.

De VA training van Petra, waar ik toevallig op stuitte op het internet, leek aan mijn behoefte te voldoen om meer te leren over het VA-schap in het algemeen, maar bovendien was ik bijzonder geïnteresseerd in de praktische handvatten die aangereikt zouden worden.

Het was goed dat de tweedaagse training Meer Klanten door een Onweerstaanbaar VP Aanbod vrijwel direct aan de start van de 10-weekse training werd georganiseerd. Tijdens deze dagen leer je de andere deelnemers persoonlijk kennen, hetgeen een waardevolle samenwerking tussen de VA’s waarborgt. Ik ervaar de interactie met de andere deelnemers als bijzonder waardevol.

Het is heel fijn dat alle praktische aspecten van het opzetten van je eigen bedrijf aan het licht komen – tariefstelling, juridische en belastingtechnische informatie, etc. – erg handig.

Ik heb nu mijn bedrijf Abbenhuijs Office Assistance opgericht; vanuit dit bedrijf wil ik niet alleen als VA gaan werken, maar ook als freelance management ondersteuner. Reden hiervoor is dat ik mij niet wil beperken tot alleen vanuit huis opdrachten uit te voeren. Samenwerking met collega’s is voor mij ook belangrijk.

Marion Abbenhuijs

Abbenhuijs Office Assistance

Garantie

Ik sta garant voor de kwaliteit van mijn programma’s. Mocht blijken dat na de eerste online training op 12 september 2017 van het totaal 10-weekse training het programma niet aan je verwachtingen voldoet, dan krijg je het betaalde bedrag terug, na teruggave van je materialen en op een niet-restitueerbare bedrag van € 77,- excl. BTW voor administratiekosten na.

Mocht je ontevreden zijn dan dien je dit uiterlijk de ochtend na de eerste online training (dus op 13 september 2017) schriftelijk kenbaar te maken en toe te lichten.

Ik zie je aanmelding graag tegemoet!

Petra_sign

De resultaten van het programma zijn boven verwachting! Ik heb een geheel nieuwe toekomst gecreëerd voor mijn carrière als zelfstandig VA en het programma heeft mij vele handvatten gegeven om een goed lopend VA bedrijf neer te kunnen zetten. Inclusief de eerste klantcontacten en een contract met een opdrachtgever.

Binnen het programma leer je alle facetten om een eigen VA bedrijf op te zetten. Daarnaast zijn er een aantal mededeelnemers die min of meer in hetzelfde schuitje zitten. Ook al zitten ze in andere branches, de ambitie om VA te worden is iedere keer hetzelfde. Het is fijn om met hen te hierover te sparren. Dat is voor mij een groot pluspunt van het programma.

Drie andere positieve aspecten zijn:

  1. Het programma wordt online gegeven, hierdoor is er 24/7 toegang tot alle trainingsmaterialen. Je kunt ook in je eigen tempo leren en net zo veel tijd aan de training besteden, als je dat nodig hebt.
  2. De trainer is een onuitputtelijke bron van informatie en uniek in haar ervaring. Ik heb ervaren dat zij altijd klaar staat met uitgebreide adviezen en gerichte motivatie.
  3. De persoonlijke aanpak tijdens de live workshop zorgt ervoor dat je doelen en mogelijkheden als zelfstandig VA heel inzichtelijk en concreet worden, waardoor het je beste resultaat bereikt
Caroline de Grood

Absolutely Fabulous Virtual Assistant

Ontdek de bewezen aanpak hoe virtueel werken jou vrijheid geeft:

100 Diensten die je kunt bieden om ondernemers te helpen met bedrijfsgroei!



Achtergrond:

Ja, ik wil een gesprek




You have Successfully Subscribed!

Webinar LVB

Ja, ik meld me aan



Achtergrond:

Aanmelding geslaagd Bedankt voor je aanmelding!

VIRTUEEL SUCCES IN DE PRAKTIJK

Ja, vertel mij meer over de stage mogelijkheden





Aanmelding geslaagd Bedankt voor je aanmelding!

Ja, ik meld me aan




Aanmelding geslaagd Bedankt voor je aanmelding!